-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volvo fortsetter å overraske
Der en Refinitiv-fasit ventet 12,17 milliarder kroner, slo AB Volvo til med et driftsresultatet på 13,75 milliarder i andre kvartal.
Volvo fortsetter med enda bedre resultater enn i Q1
Nå viste tallene at salget hadde økt med 20 prosent til SEK 118,9 mrd. I Q1 var økningen på 12 %, men det er ikke noe som tyder på at komponentmangel og problemer med forsyningslinjer hadde gjort oppgavene noe enklere i Q2.
De hadde levert ut 60.800 biler – en oppgang på 33 %. I første kvartal klarte de å utlevere 55.600 biler.

434 av bilene i siste kvartal var batterielektriske og ordreinntaket på slike var 1.457 biler. Fabrikken i Ghent, der batteripakkene skal monteres, er nettopp åpnet.
Driftsresultatet viste en enda større vekst, fra 9,7 milliarder i fjor, til 13,7 – hvilket betyr at resultatmarginen økte fra 10,7 % for et år siden til 11,6 % nå.
(Etter Q1 endte driftsmarginen på 12,5 %).
I dette kvartalet hadde de avsluttet alt av salg, service og produksjon i Russland – uten å ha tatt stilling til om de skulle forlate landet helt. Salget der utgjorde ca. 3 % av gruppens nettosalg i fjor.
Volvo fortalte at ordreinngangen både for Mack, Renault og eget merke falt med 8 prosent i Q2, men at de allikevel holdt fast på prognosene for det europeiske og amerikanske markedet.
«En drømmeaksje for dem som jakter høye, direkte avkastninger. Våren 2023 fortsetter milliardene å regne over aksjonærene», skriver Dagens Industri.
Og sjefen selv, Martin Lundstedt kaller kvartalsrapporten «en styrkebeskjed fra Volvokonsernet».