-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Store 4x4 kassebil øker
Og nå kan du også få en 4x4-utgave av Renaults store Master. Det er Oberaigner som leverer.

STATISTIKK: Innslaget 4x4 på varebiler er ekstremt høyt i Norge. Unntaket har hittil vært de største kassebilene, men også her peker pilen oppover viser tall fra OFV.
Det er riktignok fortsatt små volumer, men Mercedes Sprinter har øket 4x4-tallet fra 29 biler i fjor til 42 hittil i år.
Også Peugeot Boxer øker 4x4-andelen til 13 biler. VW Crafter nå er inne på 4x4-listen med fire registrerte biler, mens Fiat Ducato er den eneste som taper plasser på registreringsstatistikken i dette segmentet.
Nå melder 4x4-spesialisten Oberaigner at de også tilbyr Renault Master med 4x4. Det gjelder både som kassebil og med plan.
Systemet Oberaigner kommer med er ikke spesielt tiltenkt alminnelig vinterføre, men er heller utviklet spesielt for kjøring under vanskelige forhold i relativt sakte fart og tung last.
Systemet leveres da også kun på de utgavene som fra føre leveres med bakhjulsdrift, og sjaltes inn og ut med et knappetrykk fra førerplass.
Vekten på systemet er også forholdsvis lavt, under 150 kilo, slik at det meste av nyttelastkapasiteten beholdes.
En annen fordel er at både ESP og ABS forblir uberørt ved vanlig kjøring når systemet ikke er koblet til.