-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Sprinter rett rundt hjørnet
Mercedes-Benz Sprinter har vært på markedet en stund, men takket være stadige ansiktsløftninger framstår den ikke som gammel. Det samme kan dessverre ikke sies om søstermodellen Volkswagen LT (samme karosseri).

Nå ser det ut til at en helt ny Sprinter er rett rundt hjørnet. Vi har det siste halvåret fått tilbud om spionbilder av mer eller mindre maskerte utgaver. Bildene vi her viser er av Mercedes-Benz Sprinter, men samme bil selges som Dodge Sprinter i USA. Sistnevnte ble først forsøkt solgt som Freightliner Sprinter, før DaimlerChrysler bestemte seg for at den skulle selges gjennom forhandlernettet til Dodge.
Selv om bilene på disse bildene er maskerte er det lett å se at det er snakk om et helt nytt karosseri med mer avrundede former, ala lillebroren MB Vito. Hovedlysene foran har nå samme utforming som på Vito, linjeføringen fra fronten og bakover likeså. Bakvinduene har også fått en annen utforming, blant annet med en buet avslutning nederst.
Det ryktes at Sprinter vil bli tilgjengelig med en sekssylindret motor, og dermed er den nok bedre rustet til å ta opp kampen om de amerikanske varebilkundene som hittil har vært vant til stor motor og automatgearkasse.
Markedet for denne varebilklassen er relativt beskjedent i Norge, men er i kraftig vekst ute i Europa. Ikke minst siden stadig flere europeiske byer legger restriksjoner på tungtrafikken i sentrumsområder. Da er det ikke uvanlig å distribuere varer med en trekkvogn basert på Sprinter med tilhørende liten semitrailer.