-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Ny Sprinter rett rundt hjørnet
Mercedes-Benz Sprinter har vært på markedet en stund, men takket være stadige ansiktsløftninger framstår den ikke som gammel. Det samme kan dessverre ikke sies om søstermodellen Volkswagen LT (samme karosseri).

Nå ser det ut til at en helt ny Sprinter er rett rundt hjørnet. Vi har det siste halvåret fått tilbud om spionbilder av mer eller mindre maskerte utgaver. Bildene vi her viser er av Mercedes-Benz Sprinter, men samme bil selges som Dodge Sprinter i USA. Sistnevnte ble først forsøkt solgt som Freightliner Sprinter, før DaimlerChrysler bestemte seg for at den skulle selges gjennom forhandlernettet til Dodge.
Selv om bilene på disse bildene er maskerte er det lett å se at det er snakk om et helt nytt karosseri med mer avrundede former, ala lillebroren MB Vito. Hovedlysene foran har nå samme utforming som på Vito, linjeføringen fra fronten og bakover likeså. Bakvinduene har også fått en annen utforming, blant annet med en buet avslutning nederst.
Det ryktes at Sprinter vil bli tilgjengelig med en sekssylindret motor, og dermed er den nok bedre rustet til å ta opp kampen om de amerikanske varebilkundene som hittil har vært vant til stor motor og automatgearkasse.
Markedet for denne varebilklassen er relativt beskjedent i Norge, men er i kraftig vekst ute i Europa. Ikke minst siden stadig flere europeiske byer legger restriksjoner på tungtrafikken i sentrumsområder. Da er det ikke uvanlig å distribuere varer med en trekkvogn basert på Sprinter med tilhørende liten semitrailer.