-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Sprinter rett rundt hjørnet
Mercedes-Benz Sprinter har vært på markedet en stund, men takket være stadige ansiktsløftninger framstår den ikke som gammel. Det samme kan dessverre ikke sies om søstermodellen Volkswagen LT (samme karosseri).

Nå ser det ut til at en helt ny Sprinter er rett rundt hjørnet. Vi har det siste halvåret fått tilbud om spionbilder av mer eller mindre maskerte utgaver. Bildene vi her viser er av Mercedes-Benz Sprinter, men samme bil selges som Dodge Sprinter i USA. Sistnevnte ble først forsøkt solgt som Freightliner Sprinter, før DaimlerChrysler bestemte seg for at den skulle selges gjennom forhandlernettet til Dodge.
Selv om bilene på disse bildene er maskerte er det lett å se at det er snakk om et helt nytt karosseri med mer avrundede former, ala lillebroren MB Vito. Hovedlysene foran har nå samme utforming som på Vito, linjeføringen fra fronten og bakover likeså. Bakvinduene har også fått en annen utforming, blant annet med en buet avslutning nederst.
Det ryktes at Sprinter vil bli tilgjengelig med en sekssylindret motor, og dermed er den nok bedre rustet til å ta opp kampen om de amerikanske varebilkundene som hittil har vært vant til stor motor og automatgearkasse.
Markedet for denne varebilklassen er relativt beskjedent i Norge, men er i kraftig vekst ute i Europa. Ikke minst siden stadig flere europeiske byer legger restriksjoner på tungtrafikken i sentrumsområder. Da er det ikke uvanlig å distribuere varer med en trekkvogn basert på Sprinter med tilhørende liten semitrailer.