-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Grønne tungbiler
Hydrogen-deal for Nikola
Nikola har nettopp sagt at de skal levere inntil 75 Type 3 hydrogen-drevne biler til Plug Power Inc,
Plug Power er et amerikansk selskap som leverer grønn hydrogen og som har store planer for å sette opp en fylle-infrastruktur over hele Nord-Amerika.
Bilene de skal kjøpe skal leveres over de neste tre år og skal få påbygg som tankbiler for å frakte flytende hydrogen til fyllestasjonene.
Selskapet har allerede kontrakt med Nikola om å levere produksjonsanlegg til lastebilprodusentens planlagte hydrogen-hub i Arizona. Der er det snakk om 30 tonn per dag i starten, som sakte skal skaleres opp til 150 tonn.
Nikola har tidligere sagt at de skal bygge inntil 60 hydrogenstasjoner og kunne levere inntil 300 tonn per dag innen 2026. Den mengden de selv ikke produserer, skal leveres av Plug Power.
Det hele er åpenbart påskyndet av amerikanske økonomiske fordeler som skal fremme bruk av eldrevne nyttebiler.
Mens dette skjer har Trevor Milton, Nikolas svindeldømte grunnlegger, anket dommen med den begrunnelse at jurymedlemmet som vippet avgjørelsen i Miltons disfavør, har vist seg å ha en sterk holdning mot rike mennesker!
Anklagen gikk på at Milton var blitt milliardær ved å villede investorer. Miltons anke er begrunnet i at jurymedlemmet påsto hun ikke var i nærheten av sosiale media, men at det viste seg at hun hadde flere konti der hun langet løs på «velstående bedriftsledere».