-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Avslørt: Nok en Renault med Volvo-drivlinje?
Ikke før har Renault Magnum blitt lansert med drivlinje fra Volvo, før nestemann er på gang. Bildene vi her viser er av en maskert Renault Premium og ble tatt i Kiruna nylig. De tyder på at også Premium får innmat fra Volvo.


Avslørt! Nylig ble en maskert Renault Premium fotografert i Kiruna. Mest sannsynlig sitter det en Volvo-motor mellom rammevangene.
Avslørt! Nylig ble en maskert Renault Premium fotografert i Kiruna. Mest sannsynlig sitter det en Volvo-motor mellom rammevangene.
Til tross for maskeringen er det lett å se at den nye Renault Premium rent utseendemessig ikke skiller seg mye fra forgjengeren. De store endringene er antagelig å finne under førerhuset.
Dagens Premium har en Renault-motor med common rail innsprøytning, faktisk var Premium Europas første lastebil som benyttet et slikt innsprøytningssystem. Nå kan det se ut til at common rail snart er historie hos den franske lastebilprodusenten.
Spionbildene vi her presenterer avslører nemlig at eksosanlegget er flyttet fra venstre til høyre side av trekkvogna. Derfor er det trolig at neste generasjon Premium også får Volvo-motor, både 9 literen og 12 literen fra Volvo bør være aktuelle motorer i Premium.
Det er nok heller ikke usannsynlig at Volvos automatiserte gearkasse I-shift blir tilgjengelig i Premium. Les mer om nye Premium og se flere bilder i YrkesBil nummer 5.