-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Avslørt: Nok en Renault med Volvo-drivlinje?
Ikke før har Renault Magnum blitt lansert med drivlinje fra Volvo, før nestemann er på gang. Bildene vi her viser er av en maskert Renault Premium og ble tatt i Kiruna nylig. De tyder på at også Premium får innmat fra Volvo.


Avslørt! Nylig ble en maskert Renault Premium fotografert i Kiruna. Mest sannsynlig sitter det en Volvo-motor mellom rammevangene.
Avslørt! Nylig ble en maskert Renault Premium fotografert i Kiruna. Mest sannsynlig sitter det en Volvo-motor mellom rammevangene.
Til tross for maskeringen er det lett å se at den nye Renault Premium rent utseendemessig ikke skiller seg mye fra forgjengeren. De store endringene er antagelig å finne under førerhuset.
Dagens Premium har en Renault-motor med common rail innsprøytning, faktisk var Premium Europas første lastebil som benyttet et slikt innsprøytningssystem. Nå kan det se ut til at common rail snart er historie hos den franske lastebilprodusenten.
Spionbildene vi her presenterer avslører nemlig at eksosanlegget er flyttet fra venstre til høyre side av trekkvogna. Derfor er det trolig at neste generasjon Premium også får Volvo-motor, både 9 literen og 12 literen fra Volvo bør være aktuelle motorer i Premium.
Det er nok heller ikke usannsynlig at Volvos automatiserte gearkasse I-shift blir tilgjengelig i Premium. Les mer om nye Premium og se flere bilder i YrkesBil nummer 5.