-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Traton blir stadig mer svensk
En av de virkelige Scania-veteranene, Catharina Modahl Nilsson, skal nå til München for å styrke Traton.
Hun skal etterfølge Michael Grahe – også en barka Scania-mann – som Chief Technical Officer.
En nøkkelstilling hvis man endelig skal få til antydninger av felles komponenter og teknisk samarbeid mellom, først og fremst, Scania og MAN.
Michael Grahe skal for øvrig til USA for å overta som CEO for Navistar etter at de også ble en del av Traton-Gruppen.
Nilssons karriere hos Scania startet i 1992 etter en M.Sc. i Stockholm. Det startet med motorutvikling, deretter ble det produktplanlegging før det ble prosjektjobbing – sist som sjef for hytteutvikling.
I januar 2016 fortsatte hun i Södertälje, men nå som Traton-ansatt med ansvar for chassis, cab, bus og komplett kjøretøy – ikke mindre.
Det varte i litt mer enn tre år. Da gikk hun over til det meget progressive Permobil – et selskap som bygger kjøretøy for funksjonshemmede.
Hun sa vel ikke noe om hvorfor hun sluttet, men det er ikke særlig tvil om at ganske mange i bransjen oppfattet Traton som et forholdsvis dysfunksjonelt selskap i denne perioden.
Nå sier hun i hvert fall at hun ser frem til å konsentrere seg mer om synergiene mellom de sterke merkevarene i gruppen og jobbe for at det skal øke verdien for hele selskapet.
– Jeg ser frem at vi skal jobbe sammen og oppnå store ting, sier den åpenbart begeistrede Nilsson.