-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ny runddans hos Traton
Det begynner nesten å bli parodisk. Igjen har Traton byttet ut topp-etasjen – og igjen er Christian Levin tilbake. Men han skal også fortsette som sjef for Scania.
Det tok omtrent ett år, så er Matthias Gründler ute av Traton.
Det later til å være Dieter Pötsch, en av Volkswagens topper som er sjef for representantskapet i Traton, som har vært ute med macheten.
En kort melding forteller at Gründler skal forlate konsernet og at han blir fulgt av Christian Schulz – finansdirektøren.
Gründler skal erstattes av Christian Levin – som kom fra Traton for å lede Scania tidligere i år. Han får nå en dobbelt rolle, for han beholder samtidig stillingen som CEO i Scania.
Kynikere vil si det er en viss logikk i dette – mange oppfatter Scania som det eneste elementet av noen interesse i Traton-gruppen.

Anette Danielski, som fra før sitter høyt oppe i gruppens finansavdeling, skal overta CFO-rollen etter Schulz.
Endringene er effektive pr. i dag. Herbert Diess, styreformann i Volkswagen Gruppen (majoritetseier i Traton) ønsket endringen velkommen og sa at man nå hadde muligheter til å maksimere synergien med Navistar og MAN.
-Elektrifisering av lastebilene, og forberede dem på autonom kjøring, samtidig som vi øker vårt globale nærvær, vil kreve en ny tilnærming for at vi skal nå kritisk størrelse, skrev Diess på Twitter.
Og la til for sikkerhets skyld:
-Vi kvitter oss med en komplisert struktur og vil erstatte den med en mager ledelse som skal ta seg av tre lastebil-linjer.
Uten noen forklaring på hvorfor det først har blitt mulig nå. Traton er tross alt mer enn 8 år gammel!