-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

Ny runddans hos Traton
Det begynner nesten å bli parodisk. Igjen har Traton byttet ut topp-etasjen – og igjen er Christian Levin tilbake. Men han skal også fortsette som sjef for Scania.
Det tok omtrent ett år, så er Matthias Gründler ute av Traton.
Det later til å være Dieter Pötsch, en av Volkswagens topper som er sjef for representantskapet i Traton, som har vært ute med macheten.
En kort melding forteller at Gründler skal forlate konsernet og at han blir fulgt av Christian Schulz – finansdirektøren.
Gründler skal erstattes av Christian Levin – som kom fra Traton for å lede Scania tidligere i år. Han får nå en dobbelt rolle, for han beholder samtidig stillingen som CEO i Scania.
Kynikere vil si det er en viss logikk i dette – mange oppfatter Scania som det eneste elementet av noen interesse i Traton-gruppen.

Anette Danielski, som fra før sitter høyt oppe i gruppens finansavdeling, skal overta CFO-rollen etter Schulz.
Endringene er effektive pr. i dag. Herbert Diess, styreformann i Volkswagen Gruppen (majoritetseier i Traton) ønsket endringen velkommen og sa at man nå hadde muligheter til å maksimere synergien med Navistar og MAN.
-Elektrifisering av lastebilene, og forberede dem på autonom kjøring, samtidig som vi øker vårt globale nærvær, vil kreve en ny tilnærming for at vi skal nå kritisk størrelse, skrev Diess på Twitter.
Og la til for sikkerhets skyld:
-Vi kvitter oss med en komplisert struktur og vil erstatte den med en mager ledelse som skal ta seg av tre lastebil-linjer.
Uten noen forklaring på hvorfor det først har blitt mulig nå. Traton er tross alt mer enn 8 år gammel!