-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Volkswagen Caddy på gang
Trolig er det snakk om en ny generasjon av Norges nest mest solgte varebil.
Her ser du de første spionbildene av det som angivelig skal være neste generasjon Volkswagen Caddy.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Vi må uansett tilbake til 2015 for å finne de siste endringene av betydning på Volkswagens minste varebil. Versjonen som ble lansert den gang ble omtalt som «fjerde generasjon Caddy». Dermed er det rimelig å anta at det er noen større ting på gang nå.
Som alltid er det ikke enkelt å avdekke på overkamuflerte prototyper nøyaktig hva endringene består i, men våre kilder antyder at det er snakk om en komplett ny design – og de hevder bilen skal lanseres neste år som en 2021-modell.
Endringene skal innebære ny front og nytt bakparti, ny form på siderutene og nye proporsjoner. Av det vi kan tyde ut av bildene ligner hovedlyktene og grillen på noe vi har sett på det som angivelig er spionbilder av Transporter T7 tidligere i år.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer.
At det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt, men de to kjøretøyene som er fotografert i Nord-Sverige har begge synlige eksosrør, som det - i alle fall tilsynelatende - kommer eksos ut av.
Dermed tyder det på at Volkswagen ikke har tenkt å droppe dieselmotoren helt ennå.
Per 17. november var det registrert 3.691 nye Volkswagen Caddy i Norge, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken. Det gjør modellen til Norges nest mest solgte varebil, kun slått av storesøster Transporter som er registrert i 4.172 eksemplarer i samme periode.