-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Volkswagen Caddy på gang
Trolig er det snakk om en ny generasjon av Norges nest mest solgte varebil.
Her ser du de første spionbildene av det som angivelig skal være neste generasjon Volkswagen Caddy.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Vi må uansett tilbake til 2015 for å finne de siste endringene av betydning på Volkswagens minste varebil. Versjonen som ble lansert den gang ble omtalt som «fjerde generasjon Caddy». Dermed er det rimelig å anta at det er noen større ting på gang nå.
Som alltid er det ikke enkelt å avdekke på overkamuflerte prototyper nøyaktig hva endringene består i, men våre kilder antyder at det er snakk om en komplett ny design – og de hevder bilen skal lanseres neste år som en 2021-modell.
Endringene skal innebære ny front og nytt bakparti, ny form på siderutene og nye proporsjoner. Av det vi kan tyde ut av bildene ligner hovedlyktene og grillen på noe vi har sett på det som angivelig er spionbilder av Transporter T7 tidligere i år.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer.
At det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt, men de to kjøretøyene som er fotografert i Nord-Sverige har begge synlige eksosrør, som det - i alle fall tilsynelatende - kommer eksos ut av.
Dermed tyder det på at Volkswagen ikke har tenkt å droppe dieselmotoren helt ennå.
Per 17. november var det registrert 3.691 nye Volkswagen Caddy i Norge, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken. Det gjør modellen til Norges nest mest solgte varebil, kun slått av storesøster Transporter som er registrert i 4.172 eksemplarer i samme periode.