-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Transit facelift allerede?
I øyeblikket er Transit Custom en av de fresheste bilene i sin klasse. Men bildene tyder på en snarlig facelift.
VAREBIL: Ford har hatt en eventyrlig utvikling i varebilsegmentene de siste par årene. Her i Norge snuser de nå på sensasjonelle 20 prosent markedsandel.
Mye av årsaken skyldes en total rundsnu på hele modellprogrammet fra minste til største Transit, og med Ranger som bonus.
Bilene har likevel ikke kommet samtidig. Den mellomstore kassebilen Transit Custom var først i rekken. I løpet av 2014 klatret den til 3. plass i sitt segment, tett bak Vito. Og hittil i 2015 har den klatret videre til 2. plass, kun slått av VW Transporter.
De skandinaviske vinterbildene fra våre venner i Craparazzi tyder imidlertid sterkt på at Ford ikke har tenkt å sover på suksessen. Og det kan være smart, nå som nye VW T6 banker på døren.
Antatte endringer utvendig er forbedringer både i snute og hekken. Kanskje får vi vite det før året er omme?