-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Amarok – andre runde
Da er Volkswagen i gang med den neste runden med forhåndsmeldinger om den kommende Amaroken.
Denne gangen med en serie på fem skisser som også viser hvordan den vil ta seg ut bakfra.
Det er også tydelig at det ikke er først og fremst de harbarka håndverkerne som er målgruppen her. Bilene viser også i stor grad det som av en eller annen grunn heter livsstil-situasjoner.
Det er selvfølgelig ikke nevnt med et ord at andre generasjon Amarok er en tvilling til Fords kommende Ranger – bygget på samme bånd på fabrikken i Sør Afrika.
Glimtene fra interiøret er interessant. Det ser ut som 100 % Volkswagen, med det nye rattet og med deres nyeste ‘virtual cockpit’, og det ser heldigvis ut som bilen vil beholde fysiske brytere i motsetning til det vi kan se på andre biler.
Ikke noe nytt om lansering – rett på andre siden av neste årsskifte og fremdeles med en turbo V6 som drivlinje-mulighet.