-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Amarok – andre runde
Da er Volkswagen i gang med den neste runden med forhåndsmeldinger om den kommende Amaroken.
Denne gangen med en serie på fem skisser som også viser hvordan den vil ta seg ut bakfra.
Det er også tydelig at det ikke er først og fremst de harbarka håndverkerne som er målgruppen her. Bilene viser også i stor grad det som av en eller annen grunn heter livsstil-situasjoner.
Det er selvfølgelig ikke nevnt med et ord at andre generasjon Amarok er en tvilling til Fords kommende Ranger – bygget på samme bånd på fabrikken i Sør Afrika.
Glimtene fra interiøret er interessant. Det ser ut som 100 % Volkswagen, med det nye rattet og med deres nyeste ‘virtual cockpit’, og det ser heldigvis ut som bilen vil beholde fysiske brytere i motsetning til det vi kan se på andre biler.
Ikke noe nytt om lansering – rett på andre siden av neste årsskifte og fremdeles med en turbo V6 som drivlinje-mulighet.