-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Godt år for VW-Nytte
477.000 biler i fjor. Aldri har VW Nutzfahrzeuge hatt en så stor produksjon.

I forhold til 2015 produserte Volkswagen 2,7 prosent flere varebiler i fjor. T6 endte på 500 enheter under 200.000. De aller fleste ble bygget «hjemme» i Hannover – bare 26.600 kom foreløpig fra fabrikken i Poznan.
Siden T6 kom ny midt på 2015, har det vært produsert mer enn 250.000 av den i Hannover. Fabrikken feiret forresten sin 60-års dag i fjor.
Derimot ble det et solid antall Caddyer fra fabrikken i Polen. 158.598 biler trillet av båndet i denne fabrikken som kom i gang i 1993. Tallet var en ny rekord for denne fabrikken.
Poznan bygger ikke annet enn Caddyer, men i den nye fabrikken i Wresnia (også Polen) begynner Crafter nå å trille av båndet. I Hannover er det T-serien man konsentrerer seg om sammen med Amarok.
Men Amaroken blir også fortsatt bygget i Pacheco, Argentinia, på oppdrag fra Volkswagen Nutzfahrzeuge.
I dag beskjeftiger VW nyttekjøretøy til sammen 21.000 personer.