-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Øker marginen, senker prognosene
I Q3 økte omsetningen hos Volvo med 11 prosent til SEK 85,3 milliarder. Samtidig økte resultatet med mer enn analytikerne hadde regnet med.
Dersom man tar hensyn til valutabevegelser og salget av japanske UD Trucks hadde omsetningen i realiteten økt med 20 prosent, skrev Volvo i rapporten.
Driftsresultatet endte på SEK 9,40 milliarder – det hadde ligget på 7,13 mrd. et år tidligere, og analytikerne hadde regnet med 8,87 mrd.
Dette gir en driftsmargin på solide 11,0 prosent - opp fra 9,4 i fjor.
Og på tross av ‘forstyrrelsene’ (først og fremst komponentmangel) leverte Volvo 44.000 lastebiler i tredje kvartal, leser vi også. 30 prosent økning – og da ser man bort fra UD Trucks.
Derimot sank ordreinngangen med cirka fire prosent i Q3 – til litt over 51.000 biler.
Tidligere har gruppen sagt at den regner med et totalmarked på 290.000 tungbiler både i Europa og USA i år.
Dette målet er nå skrudd litt ned. I Europa regner de nå med 280.000 tungbiler – det er allikevel en økning, og i USA med 270.000 biler i år.
Begge markedene vil komme opp i 300.000 neste år, regner Volvo med.