-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dynafleet Online
Volvos flåtestyring Dynafleet har vært på markedet siden 1996. I løpet av årene har systemet gjennomgått stadige forbedringer og er nå installert i over 20.000 kjøretøyer. Nyeste versjon inneholder flere nyheter, blant annet navigasjon.

– Undersøkelser viser at 30% av transportselskapene i Europa benytter en eller annen form for flåtestyring. Videre viser undersøkelsene at Volvo Dynafleet er markedsleder blant lastebilprodusentenes egne flåtestyringssystemer. Det betyr at det er et enormt vekstpotensial i markedet og at vårt produkt er anerkjent. Med nye Dynafleet Online er vi enda bedre rustet til å konkurrere om kundene, sier Per-Anders Grösfjeld, produkt marketing manager for Volvo Dynafleet.
Siden Dynafleet så dagens lys i 1996 har produktet stadig blitt forbedret og er i dag installert i over 20.000 kjøretøyer. Det internettbaserte Dynafleet Online ble lansert sist sommer og gjør systemet enklere å benytte. Mens man tidligere måtte installere software for å kunne benytte Dynafleet, trenger man nå bare å registrere seg på Internett. Hardware i lastebilen sørger for kommunikasjonen via mobiltelefonnettverket.
Les hele saken i YrkesBil nummer 1.