-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Norsk pangstart for Volvo
Etter årets første tre uker, er det ett merke som ikke tviler på retningen.

Etter bare tre uker inn i 2011 er det selvsagt langt igjen, og det er ingen grunn til å trekke for bastante konklusjoner på tynt grunnlag.
På den annen side er det sjeldent feil å gjøre en god start.
Per mandag 24. januar er det solgt 271 lastebiler i Norge, mot 237 i samme periode i fjor. Det er en økning på 14 prosent.
Av disse har Volvo solgt 98 biler, som utgjør drøyt 36 prosent markedsandel. Scania har solgt 64 biler og Mercedes 45 biler.
Les også:
Foreløpig har vi ikke statistikk brutt ned på segmenter. Tallene omfatter altså alle biler over 3,5 tonn.
Men ettersom verken Volvo eller Scania leverer biler mellom 3,5 og 10 tonn, er det derfor god grunn til å anta at tallene viser et realistisk styrkeforhold mellom de to svenske erkerivalene – så langt.
For da sluttstrek ble satt for 2010, var det 101 biler over 16 tonn som skilte de to merkene i Scanias favør, 995 mot 894. Og i klassen 10-16 tonn solgte Volvo kun 16 biler totalt i fjor.
Kilde: Opplysningsrådet for Veitrafikken (OFV)