-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
Uptime utvides
Ett år etter at Mercedes-Benz introduserte sin Uptime, utvides tjenesten. Nå inkluderes også traileren.

Formålet med Uptime er å sikre mindre downtime. Her skal bilen overvåkes kontinuerlig slik at service og vedlikehold kan planlegges i god tid.
Daimler har hele tiden sagt at dette er et system med byggeklosser og at man kommer til å legge på nye elementer kontinuerlig.
Nå er det i første omgang informasjoner om trailerens bremsesystem som blir samlet opp og sendt videre. Lufttrykket til bremsene (og samtidig til evt. luftfjæring) og bremsemekanismens funksjon. Informasjonene overføres gjennom kontakten til traileren og sendes til Truck Data senteret og kundeportalen.
Nå skal man ikke bli alt for rørt når Mercedes-Benz forteller at dette utvidede systemet ikke krever mer hardware og ikke skal koste noe for kundene i de 17 markedene der Uptime nå er aktivt. Dette er jo den ideelle måten å lime kunden til produsenten. Frie verksteder har ingen våpen mot noe sånt som dette.
Her sendes altså hele kjøretøyets data fra bilen til serveren hos Mercedes-Benz Service. Der blir dataene analysert. Hvis nødvendig utarbeides spesielle anbefalinger om hvordan og hva som må gjøres. Disse informasjonene fordeles til bileierens flåtesjef, til Mercedes-Benz Customer Assistant Center i Maastricht og til kundens vanlige serviceverksted.
Mercedes-Benz sier at systemet tar seg av en lang rekke forskjellige trailer-varianter, men ikke noe mer om når det blir tilgjengelig i Norge også.
Danmark, Sverige og Finland er blant dem som for lengst er medlemmer av klubben.