-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
1.500 el-Mercedes til Amazon
Det er mange som frykter Amazon-invasjon i for eksempel Sverige. Mercedes-Benz er ikke blant dem.

Amazon står åpenbart foran en ny Europa-ekspansjon. Sverige har vært hyppig omtalt i det siste.
Men foreløpig ser det ikke ut til at giganten skal bruke sine amerikanske Rivian for å distribuere her hos oss.
Riktignok er det helt klart at også i Europa satser de på batterielektrisk, men i en litt mer beskjeden skala.
Etter å ha investert egne penger i Rivian, har de som kjent bestilt 100.000 varebiler derfra.
Da blir volumene i Europa litt mer beskjedne, men – tross alt – 1.800 elektriske varebiler er den største enkeltordren Daimler har mottatt for sine elbiler.
De fleste av disse bilene skal i trafikk i år, sier Amazon – da kan det ikke bli mange elbiler til overs til andre Mercedes-markeder.
Hele bestillingen går på 1.200 eSprinter og 600 eVitoer.
Amazon sier at 800 av disse bilene skal til Tyskland og 500 til Storbritannia.
Da blir det ikke mange tilbake for det nye anlegget i Sverige.
Dette er ikke første gang Amazon handler hos Daimler. For to år siden kjøpte de 20.000 ikke-elektriske Sprintere.
I halen på den nye elbil-avtalen dukket det opp et element som kynikerne blant oss kan flire litt av.
Mercedes-Benz fortalte pompøst at de hadde blitt en av underskriverne på The Climate Pledge.
En aksjon som Amazon startet i fjor, der alle underskriverne forplikter seg til å bli netto karbonfrie innen 2040.
Det kan ikke ha vært et stort klimaoffer for Daimler – de har for lengst sagt at de skal være der i 2039.