-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Caddy i 2020
Norges nest mest solgte varebilmodell lanseres i ny drakt i februar 2020. Nå antyder Volkswagen hva vi har i vente.


Det er ikke lenge siden YrkesBil kunne vise spionbilder av det som angivelig er en ny generasjon Volkswagen Caddy, fotografert med full kamuflasje under vintertesting i Nord-Sverige.
Nå kommer Volkswagen med en liten førjulsgave, i form av designskisser der de bekrefter at en ny Caddy er på gang.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Om vi har klart å telle riktig, er dagens versjon generasjon fire som ble lansert i 2010 og senere har fått en rekke ansiktsløft (seneste store i 2015), og det er rimelig å anta da at 2020-modellen skal defineres som femte generasjon Caddy.
Volkswagen lover i alle fall at «ikke en skrue er urørt» i forbindelse med fornyelsen, og de omtaler modellen som «hundre prosent ny».
Av skissene kan det se ut til at nye Caddy får en betydelig mer sporty fremtoning enn dagens modell, men det garanteres at dette ikke går på bekostning av nytteegenskapene som lastekapasitet og fleksibilitet.
Sportsligheten er trolig ikke vektlagt først og fremst for å tekkes nyttekjøretøykundene. Selv om Caddy i Norge er best kjent som grønnskiltet varebil, og kun selges i beskjedent antall som personbil, skal vi huske på at i mange andre markeder er personbilvarianten like stor i volum som Caddy Cargo.
En tydelig signatur på den nye modellen blir de slanke LED-lysene som rammer inn bakruten. LED-lys er det selvsagt også foran, hvor vi også kan se en noe mindre grill med en større Volkswagen-logo i.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer foreløpig, men at det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt.
I mellomtiden kommer dagens versjon i en ombygd versjon som elektriske ABT e-Caddy, og den norske importøren har sagt at denne skal lanseres i Norge i 2020.