-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Toyota vurderer fortsatt å ta hydrogenbuss til Norge
Toyota Norge AS har tidligere snakket om å ta den tunge bussen fra Caetano, med Toyotas brenselceller, til Norge. Det er fremdeles aktuelt.
– Planen var egentlig å ha den i Norge noen uker i 2022 for å demonstrere til aktuelle kunder, men det ble ikke noe av. Nå er ambisjonen å få til dette i 2023, fortrinnsvis i løpet av vinteren eller tidlig på vårparten.
Det sier Espen Olsen, informasjonssjef i Toyota Norge, til YrkesBil i det årlige importørintervjuet.
Han forteller om stor interesse.
– Per i dag er det snakk om bybusser, men de jobber også med Inter City- og langdistansebusser som skal være klare i 2025. Der ser vi et potensiale for hydrogen. Caetano har ambisjon om å komme inn i det norske markedet, og vår rolle er i første omgang å fasilitere.
– Hvorfor er dette interessant for dere?
– Toyota har varslet at de vil komme med flere person- og varebiler som kan kjøres på hydrogen i tiden fremover. Vi ser dette i sammenheng når vi jobber med bussene fra Caetano, med tanke på utbygging av en fylleinfrastruktur for hydrogen. Vi er også med i H2 Trucks-prosjektet som jobber for dette, sier Olsen.
