-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
Vintertester nye Mercedes Citan
Nylig fikk vi spionbilder av nye Renault Kangoo. Her er den tyske tvillingsøsteren fotografert i full kamuflasjeuniform.

I fjor høst ble det klart at Mercedes-Benz skal videreføre produksjonen av sin minste varebilmodell, og at den snart kommer i en ny versjon.
Frem til da hadde det lenge vært spekulert i at den tyske stjerneprodusenten ville la Citan lide samme skjebne som pickupen X-klasse. Sistnevnte har kun et par måneder igjen, før produksjonen stoppes for godt i mai.
Bakgrunnen for at X-klassen går ut er labert salg helt siden den ble lansert. Citan har heller ikke solgt spesielt bra, men åpenbart godt nok til å få leve videre.
I Norge ble det i 2019 registrert 201 Citan varebiler i Norge, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken, mens den beste konkurrenten – Volkswagen Caddy – ble registrert i 4.205 eksemplarer på grønne skilt.
Uansett: Nå kommer altså en ny Citan. Foreløpig vet vi ikke særlig mye om modellen, bortsett fra at den blir tilnærmet lik nye Renault Kangoo – som vi heller ikke vet veldig mye om ennå.
Spionbildene fra vintertesting i Nord-Sverige avslører heller ikke så mye, men de bekrefter at Mercedes-Benz følger utviklingen «hakk i hæl» på sin samarbeidspartner for denne modellen – Renault.
Mercedes-Benz har bekreftet at nye Citan – i motsetning til dagens modell – skal komme i en elversjon. Vår fotograf i Nord-Sverige opplyser at de observerte både varebil- og personbilversjoner av modellen under vintertestingen
Men da vi ved årsskiftet intervjuet Per Ragnar Johansen, direktør for Mercedes-Benz Nyttekjøretøy i Bertel O. Steen, gjorde han det klart at det ikke kommer noen eCitan i 2020.
– Nei, den ligger litt lenger frem i løypa, sa Johansen til YrkesBil.