-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Vintertester nye Mercedes Citan
Nylig fikk vi spionbilder av nye Renault Kangoo. Her er den tyske tvillingsøsteren fotografert i full kamuflasjeuniform.
I fjor høst ble det klart at Mercedes-Benz skal videreføre produksjonen av sin minste varebilmodell, og at den snart kommer i en ny versjon.
Frem til da hadde det lenge vært spekulert i at den tyske stjerneprodusenten ville la Citan lide samme skjebne som pickupen X-klasse. Sistnevnte har kun et par måneder igjen, før produksjonen stoppes for godt i mai.
Bakgrunnen for at X-klassen går ut er labert salg helt siden den ble lansert. Citan har heller ikke solgt spesielt bra, men åpenbart godt nok til å få leve videre.
I Norge ble det i 2019 registrert 201 Citan varebiler i Norge, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken, mens den beste konkurrenten – Volkswagen Caddy – ble registrert i 4.205 eksemplarer på grønne skilt.
Uansett: Nå kommer altså en ny Citan. Foreløpig vet vi ikke særlig mye om modellen, bortsett fra at den blir tilnærmet lik nye Renault Kangoo – som vi heller ikke vet veldig mye om ennå.
Spionbildene fra vintertesting i Nord-Sverige avslører heller ikke så mye, men de bekrefter at Mercedes-Benz følger utviklingen «hakk i hæl» på sin samarbeidspartner for denne modellen – Renault.
Mercedes-Benz har bekreftet at nye Citan – i motsetning til dagens modell – skal komme i en elversjon. Vår fotograf i Nord-Sverige opplyser at de observerte både varebil- og personbilversjoner av modellen under vintertestingen
Men da vi ved årsskiftet intervjuet Per Ragnar Johansen, direktør for Mercedes-Benz Nyttekjøretøy i Bertel O. Steen, gjorde han det klart at det ikke kommer noen eCitan i 2020.
– Nei, den ligger litt lenger frem i løypa, sa Johansen til YrkesBil.