-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Scania bygger batterifabrikk med norsk hjelp
De nye produksjonslokalene for batterier til elektriske lastebiler og busser skal stå klare i 2023. Byggherre er norske Hallgruppen.
Oppdraget til 130 millioner kroner skal gi et fabrikklokale på 15.000 kvadratmeter, plassert i tilknytning til resten av Scanias hovedfabrikk i Södertälje.
Her skal batteriene som gir fremdrift til elektriske lastebiler og busser både testes og masseproduseres.
Scania tilbyr nå både batterielektriske busser og lastebiler, og jobber - som "alle andre" - med å utvikle flere modeller.
Den nye batterifabrikken skal etter planen stå ferdig våren 2023 og vil sysselsette rundt 200 personer.
Scania opplyser at battericellene skal leveres fra Northvolt-fabrikken i Skellefteå, og de ferdige batteripakkene skal tilpasses Scanias øvrige modulære produksjon.
Som kjent har Scania lenge vært partner med Northvolt, en svensk start-up som ble etablert av den tidligere Tesla-ansatte Peter Karlsson, og har også en eierandel i selskapet.
For administrerende direktør Lars Dalgaard i Hallgruppen er jobben både inspirerende i seg selv og spennende med tanke på videre utvikling i Sverige.
– Vi er utrolig stolte over å få lov til å bidra til dette grønne batteriløftet for Scania. Dette er vår største jobb i Sverige hittil, og vi ser med spenning frem på mulighet for mange nye oppdrag i tiden som kommer, sier Dalgaard.
Konstruksjonen er en stålramme med sandwichpanel pluss et kontorhus i betong med teglefasade. Arbeidet ble igangsatt i sommer.