-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Scania bygger batterifabrikk med norsk hjelp
De nye produksjonslokalene for batterier til elektriske lastebiler og busser skal stå klare i 2023. Byggherre er norske Hallgruppen.
Oppdraget til 130 millioner kroner skal gi et fabrikklokale på 15.000 kvadratmeter, plassert i tilknytning til resten av Scanias hovedfabrikk i Södertälje.
Her skal batteriene som gir fremdrift til elektriske lastebiler og busser både testes og masseproduseres.
Scania tilbyr nå både batterielektriske busser og lastebiler, og jobber - som "alle andre" - med å utvikle flere modeller.
Den nye batterifabrikken skal etter planen stå ferdig våren 2023 og vil sysselsette rundt 200 personer.
Scania opplyser at battericellene skal leveres fra Northvolt-fabrikken i Skellefteå, og de ferdige batteripakkene skal tilpasses Scanias øvrige modulære produksjon.
Som kjent har Scania lenge vært partner med Northvolt, en svensk start-up som ble etablert av den tidligere Tesla-ansatte Peter Karlsson, og har også en eierandel i selskapet.
For administrerende direktør Lars Dalgaard i Hallgruppen er jobben både inspirerende i seg selv og spennende med tanke på videre utvikling i Sverige.
– Vi er utrolig stolte over å få lov til å bidra til dette grønne batteriløftet for Scania. Dette er vår største jobb i Sverige hittil, og vi ser med spenning frem på mulighet for mange nye oppdrag i tiden som kommer, sier Dalgaard.
Konstruksjonen er en stålramme med sandwichpanel pluss et kontorhus i betong med teglefasade. Arbeidet ble igangsatt i sommer.