-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Scania bygger batterifabrikk med norsk hjelp
De nye produksjonslokalene for batterier til elektriske lastebiler og busser skal stå klare i 2023. Byggherre er norske Hallgruppen.
Oppdraget til 130 millioner kroner skal gi et fabrikklokale på 15.000 kvadratmeter, plassert i tilknytning til resten av Scanias hovedfabrikk i Södertälje.
Her skal batteriene som gir fremdrift til elektriske lastebiler og busser både testes og masseproduseres.
Scania tilbyr nå både batterielektriske busser og lastebiler, og jobber - som "alle andre" - med å utvikle flere modeller.
Den nye batterifabrikken skal etter planen stå ferdig våren 2023 og vil sysselsette rundt 200 personer.
Scania opplyser at battericellene skal leveres fra Northvolt-fabrikken i Skellefteå, og de ferdige batteripakkene skal tilpasses Scanias øvrige modulære produksjon.
Som kjent har Scania lenge vært partner med Northvolt, en svensk start-up som ble etablert av den tidligere Tesla-ansatte Peter Karlsson, og har også en eierandel i selskapet.
For administrerende direktør Lars Dalgaard i Hallgruppen er jobben både inspirerende i seg selv og spennende med tanke på videre utvikling i Sverige.
– Vi er utrolig stolte over å få lov til å bidra til dette grønne batteriløftet for Scania. Dette er vår største jobb i Sverige hittil, og vi ser med spenning frem på mulighet for mange nye oppdrag i tiden som kommer, sier Dalgaard.
Konstruksjonen er en stålramme med sandwichpanel pluss et kontorhus i betong med teglefasade. Arbeidet ble igangsatt i sommer.