-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Toyota satser stort på Hilux
Toyota Norge har ambisiøse mål for den nye Toyota HiLux som er på plass hos forhandlerne i løpet av oktober. De første bilene har forlengst kommet til Norge, men brorparten av dem er sendt videre til ombygging for å tilpasses norske avgiftsregler.

Bilen kommer i tre karosserivarianter: X-Cab (produseres i Thailand), S-Cab og D-Cab. Begge de sistnevnte produseres i Sør-Afrika. S-Cab leveres bare som varebil klasse 2 (grønne skilt), X-Cab leveres som varebil klasse 2 eller kombinertbil, mens D-Cab kan leveres som varebil klasse 2, kombinertbil og som varebil klasse 1.
Toyota Norge har godt håp om å kunne selge hele 1000 biler i året bare av D-Cab kombinertbil, en bil som vil koste i underkant av 400.000 kroner. Toyota mener det er realistisk å kunne selge opp mot 1000 biler tilsammen også av de andre karosserivariantene - og hvis dette slår til betyr det at HiLux kan stå for et volum opp mot 2000 biler i 2006.
Som tidligere er det solid ramme, uslitelig dieselmotor og stiv bakaksel med bladfjærer som kjennetegner bilen. Til Norge kommer Hilux kun med firehjulstrekk, mens dieselmotoren har 2,5 liters volum, 102 hk og et dreiemoment på 260 Nm.
Prisene er:
- S-Cab (varebil, 2 seter): 175.000 – 234.000 kroner.
- X-Cab (varebil, 2 seter): 198.500 – 258.000 kroner.
- X-Cab (kombinert bil, 4 seter): 268.000 – 336.000 kroner.
- D-Cab (varebil, 2 seter): 267.000 – 294.000 kroner.
- D-Cab (kombinert bil, 5 seter): Ca 400.000 kroner.
- D-Cab (personbil/varebil klasse 1): 435.000 – 495.000 kroner.