-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Fransk troll-i-eske til Dakar med hydrogen
I mai presenterte et fransk selskap, Gaussin, det de kalte verdens første hydrogen/el-skateboard for tunge biler. Det dukket opp som et troll-i-eske, men så ble det ganske stille rundt dem igjen – til nå.
Hvis man skal inn på et ganske godt befolket marked er det sikkert like greit å gjøre det så det merkes.
Gaussin har i hvert fall bestemt seg for det. De skal delta i neste års Dakar løp med en racing truck, drevet av elmotorer som får strøm fra en hydrogenfyrt brenselcelle.
Tøft opplegg og dessuten ser den tøff ut. Franskmennene har gått til Pininfarina som har tegnet noe som ser virkelig potent ut.
Men det stoppet ikke der, Gaussin fikk dem samtidig til å tegne en hel rekke tunge H2-biler som skal ut på markedet fra neste år.

Alle er basert på skateboard-understellet som ble vist tidligere i år, der en av de sentrale kvalitetene er at det tar mindre enn 20 minutter å fylle den med 80 kg. hydrogen - nok for de neste 800 km.
Det finnes også en ren batterielektrisk utgave der de påstår ladetid på tre minutter for 400 km.
‘Safer & Cleaner’ er slagordet til Gaussin.
- Det er dette vi gikk ut fra da vi designet denne serien, sier Kevin Rice – sjefdesigner hos Pininfarina.
- Vi har gjort et design som representerer Gaussins grunnverdier og røtter: robust, pålitelig og rask.
Racing-trucken er i hvert fall så rask som reglene tillater: 140 km/t. Den har to motorer på 300 kW hver og brenselceller som gir 380 kWh og mater batterier på 82 kWh. Bilen som har normal lastebil-registrering har en rekkevidde på 250 km. i racing-utgave.
Det hele er kommet på plass i løpet av et års tid – Gaussin har med andre ord mange troverdige forklaringer hvis de ikke vinner første gang
