-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elektrisk Ford F-150
Ford er i full gang med å utvikle en helelektrisk versjon av pickupen F-150, en av verdens mest solgte bilmodeller. Nå er en testbil observert ute i det fri.
Det er ikke så lenge siden Ford-toppen Jim Farley informerte sine investorer om at en batterielektrisk versjon av den populære F-serien er under utvikling.
Dette kommer i tillegg til at det fra før var kjent at en hybridversjon er planlagt for lansering i 2020.
Nå har de første spionbildene av den helelektriske bestselgerpickupen dukket opp. Testbilen er fotografert mens den står og «tanker» strøm ved en ladestasjon.
Vi har foreløpig svært lite informasjon om den nye varianten av F-150. Den kamuflerte bilen på disse bildene er sannsynligvis også en tidlig utviklet versjon, hvor formålet er å teste den elektriske drivlinjen. Sluttproduktet som kommer på markedet vil nok se betydelig annerledes ut.
Bilen på bildene har inntak for ladekabel på venstre hjørne av frontfangeren. Kanskje ingen dum plassering, men våre kilder tror ikke det er her «ladeluken» vil sitte på den endelige versjonen.
Eksosrøret vi kan skimte tror våre kilder sitter der kun som en avledningsmanøver.
Spionfotografen hevder å kunne se at karosseriet på denne bilen er en anelse høyere enn «normalt» på grunn av batteripakken som visstnok er plassert under førerhuset.
Selv om det ikke har kommet ut noen offisiell informasjon om størrelse på batteripakken, rekkevidde eller andre tekniske data, er det grunn til å tro at Ford følger nøye med på konsepter som R1T som nylig ble lansert av Rivian, Workhorse og Teslas lenge lovede pickupversjon.
Ford har tross alt en unik posisjon å forsvare med sin F-Serie. Modellen har vært den desiderte favoritten i USA helt siden 1975. Det betyr at i 2018 var F-Serie den mest solgte bilmodellen i hjemmemarkedet for 43. året på rad. Slå den!