-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
Volkswagen avslører mer av nye T7
Her ser du en lettere kamuflert prototype av kommende T7, sammen med en versjon av dagens T6.1. Forskjellene er betydelige.

Men det er slett ikke sikkert at T7 skal danne grunnlag for neste generasjon Transporter.
I juni ble det nemlig kjent at Volkswagen og Ford skal samarbeide om flere varebilmodeller i tiden fremover, deriblant i Transporter-segmentet.
Ford ansvarlig for 1-tonner
I mars fikk vi se den første offsielle skissen som viser hvordan nye Amarok skal se ut. Modellen skal bygges på Fords Silverton-fabrikk i Sør-Afrika.
Kommende Ford Transit Connect skal utvikles og produseres av Volkswagen Nutzfahrzeuge, basert på nye Caddy 5. Nye Transit Connect skal bygges ved Volkswagens fabrikk i Polen fra 2021.
Les også: California-komfort og stjernene som tak
Samtidig opplyste produsentene at de skal samarbeide om en kassebilmodell i det viktige 1 tonn-segmentet, der de to merkene i dag er representert med Transporter T6.1 og Transit Custom.
Ifølge pressemeldingen skal Ford ta ansvar for dette prosjektet og lede både utvikling og produksjon, men det ble for eksempel ikke konkretisert om de nye modellene fremdeles skal hete Transporter og Transit Custom.
Sannsynligvis skal de det, for i meldingen presiseres det ettertrykkelig at «samarbeidet mellom Volkswagen og Ford er på ingen måte en fusjon, og alle kjøretøy skal markedsføres uavhengig av hverandre».
Vi må også regne med at denne 1-tonneren fra Volkswagen kommer i tillegg til elvarebilen I.D. Buzz Cargo.
T7 ikke som Transporter?
Volkswagen opplyste samtidig at de selv fremdeles skal ha ansvar for utvikling og produksjon av de 6.1-versjonene som er rettet mot privatmarkedet, som Multivan, Caravelle og California.
Betyr det at T7 ikke kommer som Transporter varebil, men kun som Multivan, Caravelle og California? Det vet vi ikke, men det er nærliggende å anta det – ut fra pressemeldingen Ford og Volkswagen sendte ut på forsommeren.
Dermed er det neppe tilfeldig at den avbildede T7-prototypen er utstyrt med bakseter.
Kassebilen, som nå er betydelig mer lettkledd enn den fullkamuflerte utgaven vi har sett bilder av tidligere, ble fanget «på film» under testkjøring i alpene nylig. Her snakker vi tilsynelatende om en helt ny design.
Mens T6 i bunn og grunn er bygget videre på T5-plattformen (80 prosent av T6 var i sin tid ny, så det var likevel ikke mye T5 igjen), skal T7 bli en komplett ny bil tvers gjennom.
Panoramafrontrute
Etter det vi forstår skal den nye modellen bygges over den fleksible MQB-arkitekturen som etter hvert er å finne under svært mange av konsernets modeller.
Fronten på den kamuflerte bilen ser ut til å ha et noe høyere «neseparti» enn T6, og både frontfanger, grill og hovedlykter har helt ny design. Legg også merke til endringene i A-stolpen der det har blitt plass til et ekstra lite trekantvindu for bedre sikt på skrå ut til sidene.
Mens tidligere prototyper av T7 har hatt baklykter som ligger horisontalt, har den nye prototypen vertikale baklykter som minner mer om lyktene på dagens T6.1. Våre kilder hevder imidlertid at dette kun er for å forvirre oss, og at det er de horisontale (og mer moderne) lyktene som vil komme på produksjonsutgaven.
Det er vel nærmest utenkelig at modellen ikke skal tilbys med noen former for hybrid-elektrifiserte og/eller fullelektriske drivlinjer, med ulike batteripakker og kjørelengder, men foreløpig er det sparsomt med konkret informasjon rundt dette.