-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Volvo økte bunn- og topp-linje
På tross av chips-problemer i Gøteborg også klarte Volvo både å øke omsetning og resultat i fjor.
Pressemeldingen som forteller om gledelige resultater er meget nøkternt og inneholder ikke noe annet enn to ganger seks linjer tørre tall – en gang for det ganske triste fjerde kvartalet og en gang for det solide hele året.
I tillegg forteller sjefen selv, Martin Lundstedt at de har tatt viktige skritt mot klima-nøytrale transportsystemer (18 ord) og han takker medarbeiderne for en fantastisk innsats i et utfordrende år (14 ord).
Det blir nok litt flere informasjoner når vi får årsrapporten den 25 februar.
I mens kan vi referere at omsetningen økte til 372,2 milliarder SEK – opp fra 338,4.
Det justerte driftsresultatet på 42 milliarder hadde økt fra 28,6 og ga en driftsmargin på litt over 11 %.
Gode lastebilfabrikker har marginer på høyde med Porsches!
Resultatet tilsvarte SEK 16,12 pr aksje. For 2020 var den på 9,50. Det vil bli foreslått et ordinært utbytte på Sek 6,50 pr. aksje, pluss et ekstraordinært på det samme.