-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Volvo økte bunn- og topp-linje
På tross av chips-problemer i Gøteborg også klarte Volvo både å øke omsetning og resultat i fjor.
Pressemeldingen som forteller om gledelige resultater er meget nøkternt og inneholder ikke noe annet enn to ganger seks linjer tørre tall – en gang for det ganske triste fjerde kvartalet og en gang for det solide hele året.
I tillegg forteller sjefen selv, Martin Lundstedt at de har tatt viktige skritt mot klima-nøytrale transportsystemer (18 ord) og han takker medarbeiderne for en fantastisk innsats i et utfordrende år (14 ord).
Det blir nok litt flere informasjoner når vi får årsrapporten den 25 februar.
I mens kan vi referere at omsetningen økte til 372,2 milliarder SEK – opp fra 338,4.
Det justerte driftsresultatet på 42 milliarder hadde økt fra 28,6 og ga en driftsmargin på litt over 11 %.
Gode lastebilfabrikker har marginer på høyde med Porsches!
Resultatet tilsvarte SEK 16,12 pr aksje. For 2020 var den på 9,50. Det vil bli foreslått et ordinært utbytte på Sek 6,50 pr. aksje, pluss et ekstraordinært på det samme.