-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volvo økte bunn- og topp-linje
På tross av chips-problemer i Gøteborg også klarte Volvo både å øke omsetning og resultat i fjor.
Pressemeldingen som forteller om gledelige resultater er meget nøkternt og inneholder ikke noe annet enn to ganger seks linjer tørre tall – en gang for det ganske triste fjerde kvartalet og en gang for det solide hele året.
I tillegg forteller sjefen selv, Martin Lundstedt at de har tatt viktige skritt mot klima-nøytrale transportsystemer (18 ord) og han takker medarbeiderne for en fantastisk innsats i et utfordrende år (14 ord).
Det blir nok litt flere informasjoner når vi får årsrapporten den 25 februar.
I mens kan vi referere at omsetningen økte til 372,2 milliarder SEK – opp fra 338,4.
Det justerte driftsresultatet på 42 milliarder hadde økt fra 28,6 og ga en driftsmargin på litt over 11 %.
Gode lastebilfabrikker har marginer på høyde med Porsches!
Resultatet tilsvarte SEK 16,12 pr aksje. For 2020 var den på 9,50. Det vil bli foreslått et ordinært utbytte på Sek 6,50 pr. aksje, pluss et ekstraordinært på det samme.