-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Fortsatt gratis for elvarebiler i bomringen i 2025
Utslippsfri nyttetransport er vinneren når takstene i bomringen endres ved nyttår.
For personbiler blir det dyrere å passere, både når de er elektriske eller kjører på bensin eller diesel. For elvarebiler vil det imidlertid fortsatt være gratis etter 1. januar 2025, mens takstene for fossile varebiler økes.
Faktisk slår Oslopakke 3-avtalen fast at elvarebiler skal få kjøre gratis gjennom bomringen helt frem til 2030.
– Det er viktig for Oslo kommune å sørge for gode og forutsigbare rammevilkår som gjør det enkelt og lønnsomt å velge elvarebil. At elvarebiler fortsatt slipper å betale i bomringen, er et konkret tiltak som både støtter næringslivet og reduserer utslippene i byen, sier Heidi Sørensen, direktør i Klimaetaten.
- I Oslo skal det både lønne seg og være praktisk å kjøre utslippsfritt. Vi vet at forutsigbarhet er helt avgjørende for næringslivet når de skal gjøre investeringer i nye kjøretøy. Derfor er det viktig for oss å understreke at alle som kjører elvarebil i Oslo fortsatt slipper å betale bomavgift fra nyttår, og vil kjøre gratis i bomringen helt frem til 2030. Dette er ett av flere tiltak Oslo kommune har fått på plass for å styrke lønnsomheten til elvarebiler, sier Margrethe Lunder, klimarådgiver i Klimaetaten.

Tunge kjøretøy som går på biogass, hydrogen eller strøm vil også kjøre gratis i bomringen frem til 2030.
De som kjører fossil lastebil, må derimot regne med en betydelig økning av bompengetaksten fra 2026.