-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Hittil største leveranse av elvarebiler
Posten anskaffer 70 nye elektriske Maxus EV80 fra importøren RSA, som vil komme i tiden fram til jul.
Ifølge Posten er dette Norges hittil største leveranse av el-varebiler.
Fra før har Posten fire Volkswagen e-Crafter varebiler. De har også en Mercedes-Benz eVito. Postens andel av el-varebiler øker dermed nå fra 10 til 25 prosent.
Det er ganske nøyaktig tre år siden Posten Norge var først i landet med å teste ut den kinesiske varebilen Maxus.
I fjor anskaffet konsernet 22 biler til, og de må åpenbart være fornøyd for nå økes antallet vesentlig.
- Innen 2025 skal Posten Norge bare bruke fornybare energikilder i alle bygg og kjøretøy. Å skifte ut dieseldrevne varebiler med elektriske kjøretøy flytter oss store steg nærmere det målet, og vårt arbeid for utslippsfri pakkelevering i de store byene, sier pressesjef Kenneth Pettersen i Posten Norge.
Beregninger viser at de nye elektriske varebilene vil gi rundt 400 tonn mindre utslipp av CO2 i året.
Oslo får flest nye Maxus med 20, tett fulgt av Bergen som får 17. Andre byer og tettsteder der den røde el-varebilen blir å se er Fredrikstad, Drammen Stavanger, Trondheim, Ålesund og Verdal.