-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Iveco kobler seg til Hyundai
Ganske uventet dukket det opp en melding om at Iveco skal jobbe sammen med Hyundai på både teknologi og innkjøp.
Det er ikke mange som tenker på Hyundai som lastebilprodusent, men de begynner å nærme seg Europa i dette segmentet også.
50 hydrogenbiler til Sveits er en slags spydspiss for denne innsatsen. Men når vi spør den norske Hyundai-importøren er han klar på at når det gjelder lastebiler er de bare en passiv lytterpost for produsenten.
Nå har Hyundai sentralt imidlertid skrevet en intensjonsavtale (MoU) sammen med Iveco. Det betyr første skritt mot et mulig samarbeid på områder som teknologi og plattformer, komponenter og systemer, innkjøp og materialflyt.
«Områdene med mulig felles interesse er elektriske drivlinjer, hydrogen-plattformer, robotkjøring og oppkobling – alt sammen for tyngre kjøretøy», kom det forsiktig fra Iveco, uten at de la på noen detaljer.
«Avtalen er på linje med begge selskapenes «selvstendige strategier» ble det også presisert.
På spørsmål om denne avtalene ville ha noe å si for Ivecos forhold til Nikola var svaret et klart nei.
Iveco er av mange sett på som en kandidat for oppkjøp, størrelsen tatt i betraktning når man sammenlikner med kjemper som Daimler, Traton og Volvo. Kanskje dette er en annen vei inn i fremtiden?
Børsen reagerte positivt på den måten at nedgangen i aksjeprisen til Iveco var vesentlig mindre enn bilbransje-indeksen.