-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Foreslår elbilfordeler for biogasskjøretøy
Miljøpartiet De Grønne (MDG) og Arbeiderpartiet (Ap) ønsker fritak fra bompengeavgift, tilgang til kollektivfeltet, gratis parkering og redusert engangsavgift for biogasskjøretøy.

– Alle sier at de for biogass. Da må vi også gi gulrøtter til de som satser på det, sier stortingsrepresentant Per Espen Stoknes (MDG) til nrk.no.
Sammen med Ap fremmer MDG nå et forslag i Stortinget om å likebehandle biogasskjøretøy med el- og hydrogenbiler.
– Vi snakker om fritak fra bompengeavgift, tilgang til kollektivfeltet, gratis parkering og ikke minst redusert engangsavgift, sier Stoknes.
LES OGSÅ: Biogass gruser strøm
Han viser til at ved riktig bruk av biogass kan slike kjøretøy bli klimapositive, altså oppnå mer enn hundre prosent reduksjon i utslipp.
– Det er en helt utrolig løsning samtidig som det tar vare på avfallet vårt på en god måte. Vi kan også bygge opp produksjon av biogass til å bli en veldig stor næring i Norge og erstatte import av biodiesel og andre typer flytende drivstoff, sier han til rikskringkasteren.
Ifølge Vegdirektoratet er det registrert 1.160 gassdrevne kjøretøy i Norge. De aller fleste er nyttekjøretøy som busser, søppelbiler, lastebiler og drosjer.
Men flere skal det snart bli, for flere av nyttekjøretøyprodusentene satser nå betydelig på gassløsninger – blant annet Iveco, Volvo og Scania.