-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Italienske delikatesser til Oslo Motor Show
Iveco Norge lover en rikholdig meny i Lillestrøm, med produkter for enhver smak – enten du er fan av «heavy trucks» eller off-road kjøretøy.
Selvsagt stiller de med flaggskipet og arbeidshesten S-Way,
som nylig har fått en oppgradering. Men det er kanskje andre kjøretøy som vil vekke sterkere følelser på Iveco-standen under Oslo Motor Show 25. til 27. oktober.
Importøren har for eksempel vært en tur i Italia, og for anledningen hentet en spesialversjon av Daily.
Nemlig Tigrotto Daily 4x4, som er designet for litt mer krevende terreng.
Totalvekt på 7 tonn, lastekapasitet på 4,3 tonn og treliters motor med 180 hestekrefter.
Tigrotto, som er det italienske ordet for tiger, er et nær ikonisk nyttekjøretøynavn i Italia, med røtter fra 1950-tallet og OM-Officine Meccaniche (som senere ble en del av Iveco).
Tigrotto-navnet ble hentet frem igjen til dette sjarmerende Daily-konseptet, som vi møtte første gang på IAA Transportation i Hannover for to år siden.
Dessverre er den fremdeles kun en konseptbil, men det er jo lov å håpe at den skal settes i produksjon på et tidspunkt. Mange på veien blir det likevel neppe. Og eksemplaret vi får se i Lillestrøm skal returnere til Torino.
Iveco Norge har også med seg en kundebil fra Ørjan Orra Transport AS – som er kjent for å spesialdesigne alle sine røde nyttekjøretøy.

Ørjan Orra tar med seg sin egen Iveco X-Way med tilnavnet «Red Warrior» til utstillingen.
- Jeg tilpasser bilene etter hvilken arbeidsoppgave den har, fra sittestilling til ulike behov for tilpasning. For eksempel har de som kjører til Holland ekstra stor tank for å rekke hele distansen uten å måtte fylle drivstoff underveis, sier Orra.


Nyeste versjoner av Daily og S-Way er selvsagt også på plass på messen.
Daily skiller seg ut i sitt segment ved at den kan leveres som batterielektrisk, dieseldrevet eller med gassmotor for biogass.


I den utstilte S-Way vil det sitte en ny 500 hestekrefters dieselmotor med forbedret dreiemoment, og ifølge Iveco - redusert forbruk.
SAMLESIDE: Oslo Motor Show

LES OGSÅ:
-
IVECO 50 år – sett fra innsiden av førerhuset
-
Stellantis leverer til Iveco
-
Applaus til IVECO-kollegaer
-
«Nye Iveco» i Norge: Mindre skreddersøm og mer volum
-
Hurtig ny leder for Hedin Nordic Truck
-
Ny bil i ETS2
-
Hedin styrker det norske Iveco-laget med erfaren bransjemann
-
Første lastebiltest fra Euro NCAP: Her er resultatene
-
Ferrari oppgraderer lastebilparken
-
– Ikke dette vi trengte nå som det endelig har løsnet for biogass