-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Volvo: Inntil 600 kilometer på én lading
Ny langdistanseversjon av FH Electric.
Volvo mener dette vil gjøre det mulig for transportselskaper å bruke elektriske lastebiler på interregionale og langdistanseruter, og at man kan kjøre en full arbeidsdag uten å måtte lade.
Men du må vente litt, da: Det vil bli åpnet for salg av den nye Volvo FH Electric i løpet av andre halvår 2025.
– Vårt nye elektriske flaggskip vil være en flott løsning for transportselskaper med høy årlig kjørelengde på lastebilene og med et sterkt engasjement for å redusere CO2-utslippene, sier Roger Alm, administrerende direktør for Volvo Trucks.
Ny teknologi
Det som gjør rekkevidden på 600 km mulig er Volvos nye drivlinjeteknologi, den såkalte e-akselen, som gir plass til betydelig mer batterikapasitet ombord.
Mer effektive batterier, et ytterligere forbedret batteristyringssystem og generell effektivitet i drivlinjen bidrar også til den økte rekkevidden.
Volvo Trucks har i dag åtte batterielektriske modeller i produktutvalget. Utvalget gjør det mulig å kjøre elektrisk lastebil i by- og regional distribusjon, bygg og anlegg, renovasjon og snart langdistansetransport.
Volvo har til nå levert mer enn 3800 elektriske lastebiler til kunder i 46 land over hele verden.
For å nå sine mål om netto nullutslipp innen 2040 har Volvo Trucks en strategi som bygger på tre teknologier: Batterielektrisk, brenselcelleelektrisk og forbrenningsmotorer som går på fornybare drivstoff, som grønt hydrogen, biogass eller HVO (Hydrogenated Vegetable Oil).
LES OGSÅ:
-
DAF introduserer chassis for biltransport
-
Lastebilsalget i Europa: Fremdeles kladdeføre
-
Veøy bestiller 100 lastebiler fra Volvo
-
Ny femmer fra Scania
-
Volvo og Gjensidige sammen om ny forsikringsløsning for lastebiler
-
Han skal lede MAN-verkstedet i Bergen
-
Sju nye Scania-brannbiler til Asker & Bærum
-
Iveco S-eWay klar for Norge
-
Mer samarbeid mellom Volvo og Daimler Truck: Skal bygge felles plattform
-
Ny funksjon: Oppdager punktering og tar over styringen