-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volvo: Inntil 600 kilometer på én lading
Ny langdistanseversjon av FH Electric.
Volvo mener dette vil gjøre det mulig for transportselskaper å bruke elektriske lastebiler på interregionale og langdistanseruter, og at man kan kjøre en full arbeidsdag uten å måtte lade.
Men du må vente litt, da: Det vil bli åpnet for salg av den nye Volvo FH Electric i løpet av andre halvår 2025.
– Vårt nye elektriske flaggskip vil være en flott løsning for transportselskaper med høy årlig kjørelengde på lastebilene og med et sterkt engasjement for å redusere CO2-utslippene, sier Roger Alm, administrerende direktør for Volvo Trucks.
Ny teknologi
Det som gjør rekkevidden på 600 km mulig er Volvos nye drivlinjeteknologi, den såkalte e-akselen, som gir plass til betydelig mer batterikapasitet ombord.
Mer effektive batterier, et ytterligere forbedret batteristyringssystem og generell effektivitet i drivlinjen bidrar også til den økte rekkevidden.
Volvo Trucks har i dag åtte batterielektriske modeller i produktutvalget. Utvalget gjør det mulig å kjøre elektrisk lastebil i by- og regional distribusjon, bygg og anlegg, renovasjon og snart langdistansetransport.
Volvo har til nå levert mer enn 3800 elektriske lastebiler til kunder i 46 land over hele verden.
For å nå sine mål om netto nullutslipp innen 2040 har Volvo Trucks en strategi som bygger på tre teknologier: Batterielektrisk, brenselcelleelektrisk og forbrenningsmotorer som går på fornybare drivstoff, som grønt hydrogen, biogass eller HVO (Hydrogenated Vegetable Oil).
LES OGSÅ:
-
Kritiske til Enova-støtteordning: – Mange kunder tør ikke legge inn ordre på elektriske lastebiler
-
Kollisjonsputer blir standard hos Scania
-
Utvider bruken av «lavutslipps-stål»
-
– Flere kunder venter på å få prøve denne
-
IAA Transportation: Prøvekjøring av Tesla Semi og mye annet du ikke vil gå glipp av
-
Svenske til topps i Daimler Truck
-
MAN kompletterer el-familien
-
MAN utvider innsatsen på lading
-
DSV storhandler el-Volvoer
-
- Gledelig at vi har transportører i begge ender av skalaen som ønsker å satse på ny teknologi