-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Samferdselsministeren på fabrikkbesøk hos MAN
MAN er på offensiven i Norge for tiden, senest med lovnad om et betydelig antall hydrogenbiler. Nylig tok de imot samferdselsminister Jon-Ivar Nygård (Ap) ved fabrikken i München.
Det var forrige uke MAN Truck & Bus i München fikk besøk av en delegasjon av norske politikere og embetsmenn, ledet av samferdselsminister Jon-Ivar Nygård.
Programmet for besøket er ikke kjent, men ifølge en Facebook-post fra MAN Truck & Bus Norge var hensikten «å studere MANs produksjon av lastebiler på fabrikken i München og høre mer om prosjektet med selvkjørende lastebiler».
Samtidig skulle ministeren få en status på MANs innsats med grønn transport med elektriske lastebiler og ikke minst hydrogendrift, hvor Norge som kjent er utpekt som et viktig marked.
MAN Norges Country Manager Frank Nielsen var selv i München og ønsket ministeren og hans følge velkommen.
Hvorvidt de også snakket om den delikate saken med bussene i Oslo, vites ikke.
Ifølge Avisa Oslo saksøker MAN Truck & Buses nå konkurstruede Unibuss.
Årsaken er ifølge avisen at Unibuss har holdt tilbake penger som skulle betales til den tyske produsenten for 76 elbusser.
Avisa Oslo har fått tilgang til et brev fra Unibuss-eieren Sporveien, sendt til byråden for samferdsel. Der hevdes det angivelig at MAN rett før levering av bussene meldte fra om at kjøretøyene ble tyngre enn avtalt for bussene som kjører på Oslo øst - med økt energiforbruk og lavere nyttelastkapasitet som konsekvenser.
Verken Unibuss eller MAN har ønsket å kommentere saken overfor Avisa Oslo.
Unibuss har som kjent mye å stri med etter en trøblete vinter, og har nå konkursspøkelset hengende over seg som følge av varslede erstatningskrav fra kollektivselskapet Ruter, ifølge Aftenposten.
LES OGSÅ:
-
Privat aktør overtar MAN-importen i Danmark
-
Nye lastebiler i juli: Endelig en måned i pluss
-
Ny femmer fra Scania
-
Han skal lede MAN-verkstedet i Bergen
-
Startskuddet for MANs eTruck
-
Hydrogen: Fremtid eller flop?
-
Tror på elektrisk gjennombrudd
-
– Vi forventer at eTGE vil bli tilgjengelig i Norge i løpet av 2-3 år
-
Tungt for tunge tyskere
-
Forventer lengre leasingperioder for elektriske lastebiler