-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Geely ut av Mercedes last
Samtidig med at Geely kan ta ut et solid utbytte fra Mercedes-Benz Trucks etter ’22 resultatene kommer meldingen om at det nok blir siste gangen.
Geely har eid 6,3 prosent av Daimler Truck i mange år, i dag komme meldingen om at de selger seg ut og henter inn 1,5 milliarder euro på den handelen.
Dette endrer ikke Geelys interesser i personbilvirksomheten til Mercedes-Benz, der de blant annet har Smart-produksjon som et felles prosjekt.
Svensk finanspresse skriver at det er sannsynlig at Geely flytter Mercedes-posisjonen over til AB Volvo som de allerede eier 8,2 prosent av.
Geely-sjefen, Li Shufu har tidligere vist interesse for en styrefunksjon hos Volvo lastebiler, men er blitt avvist på grunn av bindingene til Mercedes-Benz Trucks.
Nå som de ikke lenger eksisterer er det klart for at han først tar plass i valgkomiteen, og deretter får en styreplass, skriver Dagens Industri.
I tillegg til 8,2 prosent i AB Volvo er Geely største eier i Volvo Cars, med litt over 80 prosent av aksjene.
Les også:
-
Mercedes-Benz: 60 år siden Wörth og LP
-
Verdens første (?) lastebil: Reproduksjon restaureres
-
Mercedes-sjefen: - Toll er ikke det største problemet
-
Lastebilsalget i Europa: Fremdeles kladdeføre
-
– Tiden for pakketurer med buss er ikke over
-
Mer samarbeid mellom Volvo og Daimler Truck: Skal bygge felles plattform
-
Japansk forsvar mot lastebil-Kina
-
Leier elektriske lastebiler og betaler per kjørte kilometer
-
– 2025 ser litt lysere ut enn vi først trodde
-
Tungt for tunge tyskere