-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Iveco S-eWay klar for Norge
Importøren lokker med opptil 400 kilometers rekkevidde og hurtiglading med opptil 350 kW.
Med en tillatt totalvekt på opptil 28 tonn (6x2 solochassis) mener Iveco og den norske importøren Hedin Nordic Truck at nye S-eWay møter næringslivets behov både for regional og bynær transport.
– Vi opplever allerede stor interesse, spesielt blant kunder med tydelige grønne ambisjoner. Med S-eWay tilbyr vi en robust, driftssikker og utslippsfri løsning, som passer perfekt til norske bedrifters behov for en miljøriktig transportløsning, sier Anders Velta, Country Sales Manager for Norge, hos Hedin Nordic Truck.
- S-eWay er særlig egnet for distribusjonskjøring, både for by- og regiontrafikk, fremhever han.
Fleksibilitet
S-eWay tilbys i flere konfigurasjoner, men fokuset for det norske markedet ligger foreløpig på såkalt distribusjonsvennlige chassis: et 4x2-chassis for oppbygging med 18-paller skap og lift, samt et 6x2-chassis for 24-pallers løsninger – begge med AD (Active Day)-førerhus og høy standardutrustning.
Begge modellene leveres fra fabrikk med den komplette MY24-oppdateringen (inkludert GSR), samt full luftfjæring.
I tillegg inkluderer standardutstyret på S-eWay også speilkameraer (mirror-cams) og Alcoa Dura-Bright felger.
Høyvoltsbatteriet dekkes av en garanti på 6 år, 600 000 kilometer eller 160 MWh energiforbruk – avhengig av hva som inntreffer først.
– Våre kunder får nå mulighet til å velge en elektrisk lastebilløsning som kan håndtere selv krevende oppgaver, fortsetter Velta.
Med opptil 400 km rekkevidde og opptil 350 kW DC-lading mener han S-eWay kombinerer ytelse og fleksibilitet uten kompromisser.
Førerkomfort
S-eWay er utstyrt med en avansert elektrisk drivlinje fra Iveco Groups egeneide FPT Industrial med e-aksling og to elmotorer som sikrer en effekt på opptil 480 kW og et maksimalt dreiemoment på 1 800 Nm.
E-akslingen skal bidra til lavere energitap, og derigjennom bedre effektivitet og rekkevidde.
I tillegg tilbyr S-eWay opptil tre ulike ePTO-løsninger, som muliggjør drift av utstyr som kraner, tippflak og kjøleaggregater.
Standardutstyrsnivået inkluderer Full-LED frontlykter, akseltrykkmåler og elektrohydraulisk styring.
– Lanseringen av S-eWay styrker vår posisjon som en av de ledende leverandørene av 0-uttslipskjøretøy i Norge. Tilskuddsordningen for nullutslippskjøretøy videreføres – og vi står naturligvis klare til å hjelpe transportørene med å søke om støtte fra Enova, avslutter Velta.
Iveco S-eWay kan bestilles nå, og de første leveransene forventes i løpet av første halvår 2026.
LES OGSÅ:
-
Tine krever 150 millioner i erstatning fra lastebilprodusenter
-
Iveco S-eWay: Nå kommer trekkvognen med opptil 600 km. rekkevidde
-
Nye lastebiler i juli: Endelig en måned i pluss
-
Tata kjøper Iveco Group
-
Iveco satser i lettere segmenter
-
Hedin selger to Iveco-forhandlere
-
IVECO 50 år – sett fra innsiden av førerhuset
-
Stellantis leverer til Iveco
-
Applaus til IVECO-kollegaer
-
«Nye Iveco» i Norge: Mindre skreddersøm og mer volum