-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ladbar hybrid-variant av Caddy - men den kommer ikke til Norge
I mangel av en helelektrisk versjon av Caddy lanserer Volkswagen nå en ladbar hybrid med elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer. Men den skal ikke selges i Norge.
Dagens Caddy tilbys med både diesel- og bensinmotorer, men ingen elektrisk drivlinje. Som et avbøtende tiltak melder Volkswagen nå at de lanserer en ladbar versjon under navnet Caddy eHybrid.
Hybriden kommer altså i tillegg til dagens dieseldrevne 2,0-liters TDI og bensindrevne 1,5-liters TSI.
Hybriden baseres på nevnte 1,5 TSI-motor som har en effekt på 85 kW.
Med elmotoren i tillegg blir systemeffekten 110 kW og dreiemomentet opptil 350 Nm.
Takket være en utnyttbar batterikapasitet på 19,7 kWh er det ifølge Volkswagen mulig med ren elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer.
Men skulle du ønske deg en slik bil må du importere den selv.
Harald A. Møller AS, som er offisiell importør av Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge, har nemlig ikke planer om å gjøre det.
- Nei, dette er ikke en modell vi tar inn til Norge, opplyser Stian Blindheim kort og greit til YrkesBil.
Han er kommunikasjonssjef for Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge.
I Tyskland starter prisen for Caddy eHybrid varebil med normal akselavstand på 36 985 euro.
LES OGSÅ:
-
IAA Transportation: Prøvekjøring av Tesla Semi og mye annet du ikke vil gå glipp av
-
Derfor vil Ford-importøren tilby varebilen som ladbar hybrid - mens Volkswagen-importøren dropper den
-
Arendalsuka 2024 er spekket av bil- og transportrelaterte spørsmål - her er høydepunktene
-
Åpner for bestilling av ID. Buzz Cargo med firehjulsdrift
-
Første glimt av bilen som lanseres på IAA
-
Varebilsalget går så det suser - men elbilandelen går ned
-
Teaser: Litt nærmere Transporteren
-
Nytt glimt av nye Transporter
-
Klar melding til myndighetene: – Det er faktisk ikke teknologien som begrenser oss i dag
-
ID. Buzz Cargo får flere oppgraderinger