-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ladbar hybrid-variant av Caddy - men den kommer ikke til Norge
I mangel av en helelektrisk versjon av Caddy lanserer Volkswagen nå en ladbar hybrid med elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer. Men den skal ikke selges i Norge.
Dagens Caddy tilbys med både diesel- og bensinmotorer, men ingen elektrisk drivlinje. Som et avbøtende tiltak melder Volkswagen nå at de lanserer en ladbar versjon under navnet Caddy eHybrid.
Hybriden kommer altså i tillegg til dagens dieseldrevne 2,0-liters TDI og bensindrevne 1,5-liters TSI.
Hybriden baseres på nevnte 1,5 TSI-motor som har en effekt på 85 kW.
Med elmotoren i tillegg blir systemeffekten 110 kW og dreiemomentet opptil 350 Nm.

Takket være en utnyttbar batterikapasitet på 19,7 kWh er det ifølge Volkswagen mulig med ren elektrisk rekkevidde på opptil 122 kilometer.
Men skulle du ønske deg en slik bil må du importere den selv.
Harald A. Møller AS, som er offisiell importør av Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge, har nemlig ikke planer om å gjøre det.
- Nei, dette er ikke en modell vi tar inn til Norge, opplyser Stian Blindheim kort og greit til YrkesBil.
Han er kommunikasjonssjef for Volkswagen Nyttekjøretøy i Norge.
I Tyskland starter prisen for Caddy eHybrid varebil med normal akselavstand på 36 985 euro.
LES OGSÅ:
-
Nå kan matpausen i varebilen bli litt morsommere
-
Snart kommer flere elvarebiler med firehjulsdrift
-
Ordrereserven? Godt nok til å bli nummer en.
-
Møller om elvarebiler: - Det må kraftigere lut til om vi skal få et skifte
-
Euro NCAP: Full pott til Ford, Volkswagen og en «outsider»
-
Nå åpner salget av nye Transporter - her er prisene
-
Arbeidshester på prøve
-
Her er den nye direktøren for Volkswagen Nyttekjøretøy
-
Andelen elvarebiler går ned: - Det bør være en øyeåpner for politikerne
-
– Vi ønsker å fase ut de fossildrevne motorene så raskt som mulig