-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Uno-X Mobility kjøper Tungbil Lading AS
Dette gir Uno-X tilgang til flere strategiske beliggenheter som er egnet for å etablere lading for tungbiler.
-Denne strategiske investeringen setter oss i stand til å raskere kunne utvide vårt nettverk av ladestasjoner, og bekrefter vår ambisjon om å ta en ledende rolle innen underveislading av tungtransport, sier Ole Johannes Tønnessen, daglig leder for Uno-X E-Mobility.
Uno-X Mobility er i dag en sentral aktør innen flytende drivstoff til tungtransporten og opplyser nå at de ønsker å bidra til å akselerere elektrifiseringen.
På kort og mellomlang sikt har Uno-X Mobility en ambisjon om at 70 tungbiler skal kunne lade samtidig fordelt på 15 planlagte lokasjoner.
-Med kjøpet av Tungbil Lading AS styrker vi nå vår evne til å være en god samarbeidspartner for bileiere og transportselskaper som ønsker å elektrifisere sin bilpark, sier Thomas Erik Sande, leder for Commercial i Uno-X Mobility Norge.
-Vårt mål er å være i forkant av utviklingen og levere nyskapende løsninger som gjør overgangen til elektrifisert tungtransport enklere. Vi ser frem til å fortsette å samarbeide med våre kunder for mer bærekraftig tungtransport, avslutter Sande.
LES OGSÅ:
-
Klar melding til myndighetene: – Det er faktisk ikke teknologien som begrenser oss i dag
-
Vil energi- eller effektknapphet bremse det grønne skiftet?
-
– Får vi ikke tak i energi, vil det forsinke omstillingen til grønn transport
-
Bra med ladeinnsats – men hvor trykker skoen?
-
Tungbilpakke til 3,7 milliarder i nye NTP
-
Bilimportørene: Frykter ny NTP ikke blir vendepunktet markedet trenger
-
Stor oversikt: Her planlegger de lastebil-lading
-
Innen 2030 skal alle Posten Brings egeneide kjøretøy gå på strøm eller biogass
-
– Lastebil-laderne står klare flere steder, men nettselskapene henger ikke med
-
Asko-topp med klar etterlysning til regjeringen