-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Allison utvider med ny e-aksel
Den elektriske akselen eGen Power 85S er beregnet for kjøretøy med en total akselvekt på 8,5 tonn.
Det er Allison Transmission, som er kjent for ulike konvensjonelle, hybride og elektriske fremdriftsløsninger, som nå lanserer en ny e-aksel.
Med en mindre aksling, kortere akselavstand og helstøpt akselkasse sammenlignet med Allisons eksisterende modeller, er eGen Power 85S utformet for å møte behovene til midibusser og små lastebiler med en lavere akselvekt på 8,5 tonn, heter det i pressemeldingen.
- Allison utvider porteføljen av fremdriftsløsninger for å møte kravene i de skandinaviske byene, der utfordrende tilkjøringsforhold og miljøsoner gjør manøvrerbarhet og elektriske drivlinjer avgjørende, sier Mats Hallgren, salgssjef for Allison Transmission i Norden.
Allison meddelte også at de har inngått et samarbeid med Anadolu Isuzu for å integrere den nye 85S eGen Power i Isuzu Novo VOLT, en elektrisk midibuss på 8 meter.
- E-akslingen oppfyller de unike kravene til vår midibussplattform og kan enkelt integreres i det eksisterende kjøretøyunderstellet. Allisons
samarbeid med Anadolu Isuzu markerer også første gang at en eGen Power e-aksel
vil bli integrert i en midibuss, noe som betyr at de elektriske akslene nå vil
bli tatt i bruk i et helt nytt markedssegment, sier Tuğrul Arıkan, administrerende direktør for Anadolu Isuzu .
LES MER:
-
Her tester Mercedes sin fremtidige varebilplattform
-
– Vi ønsker å fase ut de fossildrevne motorene så raskt som mulig
-
Storavtale: 40 elvarebiler i ett jafs
-
TØI: Innfasing av el-lastebiler i Norge går for sakte
-
– Nå må vi bruke den teknologien vi har, der det fungerer
-
– Maxus bør være et topp fem varebilmerke i Norge innen veldig kort tid
-
Kia inntar varebilmarkedet: – Målet er å selge 1.000 biler i Norge det første hele året
-
Her er nye Volkswagen Transporter
-
Kritiske til Enova-støtteordning: – Mange kunder tør ikke legge inn ordre på elektriske lastebiler
-
Windrose-gründeren: – Vi skal bli det største lastebilmerket i Norge