-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Allison utvider med ny e-aksel
Den elektriske akselen eGen Power 85S er beregnet for kjøretøy med en total akselvekt på 8,5 tonn.
Det er Allison Transmission, som er kjent for ulike konvensjonelle, hybride og elektriske fremdriftsløsninger, som nå lanserer en ny e-aksel.
Med en mindre aksling, kortere akselavstand og helstøpt akselkasse sammenlignet med Allisons eksisterende modeller, er eGen Power 85S utformet for å møte behovene til midibusser og små lastebiler med en lavere akselvekt på 8,5 tonn, heter det i pressemeldingen.
- Allison utvider porteføljen av fremdriftsløsninger for å møte kravene i de skandinaviske byene, der utfordrende tilkjøringsforhold og miljøsoner gjør manøvrerbarhet og elektriske drivlinjer avgjørende, sier Mats Hallgren, salgssjef for Allison Transmission i Norden.
Allison meddelte også at de har inngått et samarbeid med Anadolu Isuzu for å integrere den nye 85S eGen Power i Isuzu Novo VOLT, en elektrisk midibuss på 8 meter.
- E-akslingen oppfyller de unike kravene til vår midibussplattform og kan enkelt integreres i det eksisterende kjøretøyunderstellet. Allisons
samarbeid med Anadolu Isuzu markerer også første gang at en eGen Power e-aksel
vil bli integrert i en midibuss, noe som betyr at de elektriske akslene nå vil
bli tatt i bruk i et helt nytt markedssegment, sier Tuğrul Arıkan, administrerende direktør for Anadolu Isuzu .
LES MER:
-
Slik vil budsjettforslaget påvirke yrkesbilnæringene
-
Enova med «nye» støtteprogram: – Utviklet i tett dialog med bransjen
-
Planlegger 7-8 nye ladestasjoner for storbil hvert år fremover
-
MG kommer med buss
-
– Innen fem år har vi flere elektriske enn dieseldrevne lastebiler
-
Utvider eSprinter-familien - og lokker med heftige besparelser
-
Lengre leasingperiode og full serviceavtale: – Man må sikre seg mest mulig
-
Volvos nye elektriske flaggskip
-
Ønsker seg eActros 600 med «norsk» totalvekt: – Vi jobber intenst opp mot fabrikken
-
Under skallet på eActros 600: Slik skiller den seg fra konkurrentene