-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Maxus e-Deliver 7: Litt mer konkret om levering
For en måned siden omtalte vi Maxus e-Deliver 7 4x4 i forbindelse med norsk lansering. Nå kommer litt mer konkret leveringsinformasjon.
Det er ikke godt å vite hva importøren har forventet, for signalene de sendte ut for en måned siden var at modellen med firehjulsdrift skulle komme til landet mot slutten av andre halvår.
Nå skriver de imidlertid i en ny pressemelding at bilen blir «tilgjengelig tidligere enn forventet».
– Vi er glade for å kunne meddele at e-Deliver 7 4x4 vil være leveringsklar allerede tidlig i fjerde kvartal i år. I en tid hvor mange lanseringer blir forsinket, er det en glede å kunne fremskynde leveringen av e-Deliver 7 med firehjulstrekk, sier Mathias Ottersen, salgssjef i Maxus Norge.
Det er et sug i markedet etter elektriske varebiler med firehjulsdrift, og foreløpig er utvalget begrenset til to ombygde personbiler – nemlig Voyah Dream og Kia EV9.
Les mer om Maxus e-Deliver 7 4x4 i vår forhåndsomtale som du finner under.
LES OGSÅ:
-
Pickupsalget ned – Ford opp
Med 56 prosents andel dominerer Ford nå et pickupmarked som så langt i år har falt med 31 prosent.
-
e-Deliver 5: Ny prispresser fra Maxus
Med design som skiller seg ut, tekniske spesifikasjoner som på papiret ser lovende ut og en fordelaktig pris, kan dette bli en brysom konkurrent i varebilmarkedet.
-
Nå kommer Maxus eTerron 9 til Norge
Helelektrisk pickup med firehjulsdrift og hengervekt på 3,5 tonn. Det klinger nok godt i ørene hos mange yrkesbilbrukere, som møter stadig strengere utslippskrav fra oppdragsgiverne sine. Nå er også prisen kjent.
-
Tilbyr garanti på syv år og ubegrenset kjørelengde
Maxus Norge forlenger nå garantien til syv år med ubegrenset kjørelengde for e-Deliver 7.
-
Maxus-importøren med nytt grep for å selge ut lagerbilene
I kampen om varebilkundene tar RSA og Maxus nå grep for å tiltrekke seg flere kunder til deres varebiler.
-
Fem stjerner til Maxus' nye pickup
Euro NCAP har kollisjonstestet Maxus' nye elektriske pickup, eTerron 9.
-
Misfornøyd med myndighetene - lanserer «miljøkampanje»
– Når myndighetene ikke gjør nok for å fremme elektriske varebiler, tar vi ansvar. Grønne kampanjedager er vår måte å vise at skiftet til nullutslipp også er mulig i næringstransport, sier Mathias Ottersen, salgssjef i Maxus Norge.
-
– Maxus bør være et topp fem varebilmerke i Norge innen veldig kort tid
...og «på litt sikt» har den norske importøren, RSA, stilt inn siktet på pallplass i det norske varebilmarkedet for Maxus. Selvtilliten ble ikke mindre av alle produktnyhetene som ble vist frem i Hannover.
-
IAA Transportation: Prøvekjøring av Tesla Semi og mye annet du ikke vil gå glipp av
Er du i tvil? Svaret er: reis til Hannover. Foruten mulighet til å prøvekjøre elsk-hat-objektet Tesla Semi, eller dens kinesiske make Windrose, får du et unikt innblikk i fremtidens transportbransje. Både det som skal skje i morgen, og i overmorgen. Kanskje. (For ikke alt som vises på IAA vil bli noe av - men det er jo også litt av moroa).
-
Maxus e-Deliver 7: Hevder dette blir første elvarebil med firehjulsdrift
Maxus-importør RSA melder at nye e-Deliver 7 «kommer med firehjulsdrift i løpet av andre halvdel av 2024».