-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker

Maxus e-Deliver 7: Litt mer konkret om levering
For en måned siden omtalte vi Maxus e-Deliver 7 4x4 i forbindelse med norsk lansering. Nå kommer litt mer konkret leveringsinformasjon.
Det er ikke godt å vite hva importøren har forventet, for signalene de sendte ut for en måned siden var at modellen med firehjulsdrift skulle komme til landet mot slutten av andre halvår.
Nå skriver de imidlertid i en ny pressemelding at bilen blir «tilgjengelig tidligere enn forventet».
– Vi er glade for å kunne meddele at e-Deliver 7 4x4 vil være leveringsklar allerede tidlig i fjerde kvartal i år. I en tid hvor mange lanseringer blir forsinket, er det en glede å kunne fremskynde leveringen av e-Deliver 7 med firehjulstrekk, sier Mathias Ottersen, salgssjef i Maxus Norge.
Det er et sug i markedet etter elektriske varebiler med firehjulsdrift, og foreløpig er utvalget begrenset til to ombygde personbiler – nemlig Voyah Dream og Kia EV9.
Les mer om Maxus e-Deliver 7 4x4 i vår forhåndsomtale som du finner under.
LES OGSÅ:
-
Nye varebiler i juli: Nærmer seg fjorårets volum
I juni lå varebilsalget 22 % under fjorårets, og første halvår endte 19 % dårligere enn første halvår i fjor. Nå ser vi tegn på at nedgangen bremser.
-
Pickupsalget ned – Ford opp
Med 56 prosents andel dominerer Ford nå et pickupmarked som så langt i år har falt med 31 prosent.
-
e-Deliver 5: Ny prispresser fra Maxus
Med design som skiller seg ut, tekniske spesifikasjoner som på papiret ser lovende ut og en fordelaktig pris, kan dette bli en brysom konkurrent i varebilmarkedet.
-
Nå kommer Maxus eTerron 9 til Norge
Helelektrisk pickup med firehjulsdrift og hengervekt på 3,5 tonn. Det klinger nok godt i ørene hos mange yrkesbilbrukere, som møter stadig strengere utslippskrav fra oppdragsgiverne sine. Nå er også prisen kjent.
-
Tilbyr garanti på syv år og ubegrenset kjørelengde
Maxus Norge forlenger nå garantien til syv år med ubegrenset kjørelengde for e-Deliver 7.
-
Maxus-importøren med nytt grep for å selge ut lagerbilene
I kampen om varebilkundene tar RSA og Maxus nå grep for å tiltrekke seg flere kunder til deres varebiler.
-
Fem stjerner til Maxus' nye pickup
Euro NCAP har kollisjonstestet Maxus' nye elektriske pickup, eTerron 9.
-
Misfornøyd med myndighetene - lanserer «miljøkampanje»
– Når myndighetene ikke gjør nok for å fremme elektriske varebiler, tar vi ansvar. Grønne kampanjedager er vår måte å vise at skiftet til nullutslipp også er mulig i næringstransport, sier Mathias Ottersen, salgssjef i Maxus Norge.
-
– Maxus bør være et topp fem varebilmerke i Norge innen veldig kort tid
...og «på litt sikt» har den norske importøren, RSA, stilt inn siktet på pallplass i det norske varebilmarkedet for Maxus. Selvtilliten ble ikke mindre av alle produktnyhetene som ble vist frem i Hannover.
-
IAA Transportation: Prøvekjøring av Tesla Semi og mye annet du ikke vil gå glipp av
Er du i tvil? Svaret er: reis til Hannover. Foruten mulighet til å prøvekjøre elsk-hat-objektet Tesla Semi, eller dens kinesiske make Windrose, får du et unikt innblikk i fremtidens transportbransje. Både det som skal skje i morgen, og i overmorgen. Kanskje. (For ikke alt som vises på IAA vil bli noe av - men det er jo også litt av moroa).