-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Geely blåser nytt liv i LEVC med stor van og varebil
Det er ikke bare i Norge det har vært stille rundt Geelys engelske merke, LEVC. Det er de som bygger elektriske versjoner av de klassiske London-taxiene.
Geely, Volvo/Polestar/Lotus-eier blant mye annet, har mye å gjøre. Hvis det ikke er et nytt bilmerke de skal lansere så er det tre-fire nye modeller omtrent hver uke.
Men det virker ikke som om de har brukt særlig tid på sin erkebritiske filial, LEVC.
Riktignok kommer 50 % av drosjene i fra LEVC, men nye modeller har det ikke dukket opp siden Geely overtok det skakkjørte selskapet i 2012.
Nå har det plutselig, og endelig, dukket opp en glatt boks derfra - en litt mer voksen ID.Buzz kanskje. En typisk minivan med muligheter for alt fra 2+2+2+2 komfortable seter til smart varetransport i byen.
L380 ser det ut til at den skal hete – oppkalt etter Airbus 380 som er det største og romsligste som har kommet derfra.
Det ble ikke gitt særlige informasjoner da bilen ble presentert på fabrikken i Zhenjiang – der også taxien produseres.
Det ble riktignok sagt at bilen nå var i full produksjon og at den var ment for det internasjonale markedet.
På modellen som ble vist satt rattet på venstre side.
Bilen er bygget på en av Geelys standard-plattformer. SOA heter den, en større utgave av SEA som brukes av dem alle sammen omtrent.
Lett blir den ikke: 2.800 kg.
Den vil åpenbart få to drivlinjemuligheter, men begge med en 200 kW elmotor. Den ene får et batteri på 100 kWt og 570 km. rekkevidde. Batteriet på den andre blir på 116 kWt og byr på 675 km.
Vi har ikke fått noe svar fra GillGruppen som fremdeles står oppført som importør for LEVC, om – og eventuelt når - vi kan vente denne til Norge.
Men den ser da virkelig salgbar ut?
LES OGSÅ:
-
Farizon kommer stadig nærmere
-
Euro NCAP: Full pott til Ford, Volkswagen og en «outsider»
-
Geelys varebiler på vei til Europa
-
Engelsk MPV fra Kina
-
Geely i Sinotrans’ metanol-samarbeid
-
Kinesisk produsent av engelsk taxi har store ambisjoner
-
Geely ut av Mercedes last
-
Varebil-innsats fra Geely
-
– Vi vil vise at teknologien er tilgjengelig
-
Amerikansk drøm, sjeldent syn i Kina