-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Ruter sier de har lært: – Vi skal levere bedre den kommende vinteren
Ruter har siden krisevinteren jobbet med forberedelser til vinteren som starter nå. Her er noen av tiltakene.
– Det er meldt minusgrader og kan komme nedbør, og enkelte steder kan det bli glatt på veiene. Noen steder er det allerede hvitt på bakken, sier Cathrine Myhren-Haugen, kommunikasjonssjef i Ruter, og legger til at alle Ruters busser er utstyrt med vinterdekk og skodd for vinteren som kommer.
– Leverte ikke godt nok
Ruter har siden forrige vinter jobbet med forberedelser til denne vinteren.
– Vi leverte ikke godt nok forrige vinter, og vi har sammen med operatørene, kommunene og fylkeskommunen jobbet for at vi skal levere bedre den kommende vinteren, sier Myhren-Haugen.
Tiltakene er mange og varierte, og sammen med aktørene i bransjen har Ruter jobbet med alt fra optimalisering av kjøresystemer, gjennomført vintertesting av dekk, ettermontert batteripakker og tilleggsbrennere og forsterket ladeinfrastrukturen.
Lover å levere bedre
Summen av dette er at bussene skal være bedre rustet for vinteren, lover Ruter.
I tillegg har Ruter jobbet med beredskapsplaner som skal sikre at vi er bedre forberedt og koordinert på de vanskelige dagene.
Det er også gjort mange tiltak for å sikre bedre informasjonsflyt og kundeinformasjon ved driftsproblemer.
– Vi må forvente at vi også denne vinteren vil ha dager med vanskelig kjøreforhold, men vi kan garantere for at vi, sammen med de andre aktørene, gjør det vi kan for å sørge for at de som reiser med oss får et best mulig tilbud, sier Myhren-Haugen.