-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ruter sier de har lært: – Vi skal levere bedre den kommende vinteren
Ruter har siden krisevinteren jobbet med forberedelser til vinteren som starter nå. Her er noen av tiltakene.
– Det er meldt minusgrader og kan komme nedbør, og enkelte steder kan det bli glatt på veiene. Noen steder er det allerede hvitt på bakken, sier Cathrine Myhren-Haugen, kommunikasjonssjef i Ruter, og legger til at alle Ruters busser er utstyrt med vinterdekk og skodd for vinteren som kommer.
– Leverte ikke godt nok
Ruter har siden forrige vinter jobbet med forberedelser til denne vinteren.
– Vi leverte ikke godt nok forrige vinter, og vi har sammen med operatørene, kommunene og fylkeskommunen jobbet for at vi skal levere bedre den kommende vinteren, sier Myhren-Haugen.
Tiltakene er mange og varierte, og sammen med aktørene i bransjen har Ruter jobbet med alt fra optimalisering av kjøresystemer, gjennomført vintertesting av dekk, ettermontert batteripakker og tilleggsbrennere og forsterket ladeinfrastrukturen.
Lover å levere bedre
Summen av dette er at bussene skal være bedre rustet for vinteren, lover Ruter.
I tillegg har Ruter jobbet med beredskapsplaner som skal sikre at vi er bedre forberedt og koordinert på de vanskelige dagene.
Det er også gjort mange tiltak for å sikre bedre informasjonsflyt og kundeinformasjon ved driftsproblemer.
– Vi må forvente at vi også denne vinteren vil ha dager med vanskelig kjøreforhold, men vi kan garantere for at vi, sammen med de andre aktørene, gjør det vi kan for å sørge for at de som reiser med oss får et best mulig tilbud, sier Myhren-Haugen.
LES OGSÅ:
-
Nye selvkjørende biler til Groruddalen: – Vil gi en klarere visjon av den fremtidige transporttjenesten vi utvikler her
-
Test av kinesisk buss gikk verden rundt, men: – Alle oppkoblede kjøretøy utgjør risiko
-
Ruter har testet cybersikkerhet: Kinesisk produsent kan fjern-stanse bussen
-
Vurderer 25-meters metrobuss i Oslo-området – her er erfaringene og utfordringene
-
Kommentar: Ruter har mistet all troverdighet
-
Slik blir Sporveien og Ruters nye store bussanlegg
-
Batterier slår diesel i bybusser
-
Storkontrakt for MAN: 76 elbusser til Oslo
-
Får nær 95 millioner kroner i støtte til bygging av nye ladestasjoner