-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Ruter sier de har lært: – Vi skal levere bedre den kommende vinteren
Ruter har siden krisevinteren jobbet med forberedelser til vinteren som starter nå. Her er noen av tiltakene.
– Det er meldt minusgrader og kan komme nedbør, og enkelte steder kan det bli glatt på veiene. Noen steder er det allerede hvitt på bakken, sier Cathrine Myhren-Haugen, kommunikasjonssjef i Ruter, og legger til at alle Ruters busser er utstyrt med vinterdekk og skodd for vinteren som kommer.
– Leverte ikke godt nok
Ruter har siden forrige vinter jobbet med forberedelser til denne vinteren.
– Vi leverte ikke godt nok forrige vinter, og vi har sammen med operatørene, kommunene og fylkeskommunen jobbet for at vi skal levere bedre den kommende vinteren, sier Myhren-Haugen.
Tiltakene er mange og varierte, og sammen med aktørene i bransjen har Ruter jobbet med alt fra optimalisering av kjøresystemer, gjennomført vintertesting av dekk, ettermontert batteripakker og tilleggsbrennere og forsterket ladeinfrastrukturen.
Lover å levere bedre
Summen av dette er at bussene skal være bedre rustet for vinteren, lover Ruter.
I tillegg har Ruter jobbet med beredskapsplaner som skal sikre at vi er bedre forberedt og koordinert på de vanskelige dagene.
Det er også gjort mange tiltak for å sikre bedre informasjonsflyt og kundeinformasjon ved driftsproblemer.
– Vi må forvente at vi også denne vinteren vil ha dager med vanskelig kjøreforhold, men vi kan garantere for at vi, sammen med de andre aktørene, gjør det vi kan for å sørge for at de som reiser med oss får et best mulig tilbud, sier Myhren-Haugen.